Predstavte si, že si potrebujete vybrať hotovosť, a tak sa vyberiete k najbližšiemu bankomatu. Výberov učiníte viacero, nakoľko potrebujete väčšiu sumu. Neskôr však zistíte, že vám z účtu nezmizlo presne toľko, koľko ste vybrali, ale rovno dvojnásobok, a to bez zjavného dôvodu či vysvetlenia. Presne na takýto incident upozornili Topky.sk.
Podelila sa oň žena, ktorá sa rozhodola vybrať si hotovosť z bankomatu Prima banky. Výber prebiehal v troch krokoch – najskôr vybrala 500 eur, potom ďalších 500 eur a potom ešte 200 eur. Všetko sa zdalo byť v poriadku, teda až do nasledujúceho dňa, kedy si skontrolovala stav svojho bankového konta. Zistila, že z účtu jej bola stiahnutá dvojnásobná suma. Namiesto 1 200 eur jej banka z účtu strhla 2 400 eur. Klientka sa tým dokonca dostala do mínusu.

Banka poskytla vysvetlenie, problém nebol ojedinelý
Rozhodla sa však podniknúť správne kroky. Namiesto paniky okamžite kontaktovala infolinku Prima banky. Pracovníčka zákazníckeho centra podľa jej slov potvrdila, že nejde o ojedinelý problém a že podobnú skúsenosť ohlásilo viacero kleintov.
Banka teda o chybe vedela, čo bola pre nespokojnú klientku dobrá správa. Bola totiž ubezpečená, že na riešení sa intenzívne pracuje a že neprávom strhnuté finančné prostriedky jej budú pripísané späť na účet.
A tak sa aj stalo. Do dvoch dní od výberu jej banka vrátila celých 1 200 eur, ktoré boli strhnuté navyše. Napokon teda klientka o peniaze neprišla, avšak stres, ktorý táto situácia spôsobila, zrejme len-tak nezmizne.
Topky.sk zároveň informovali, že oslovili Prima banku so žiadosťou o poskynutie oficiálneho stanoviska. Pýtali sa, čo presne problém spôsobilo, koľkých klientov sa týkal a aké opatrenia boli alebo budú prijaté na to, aby sa podobná situácia v budúcnosti neopakovala. Nateraz to však vyzerá tak, že banka tejto žiadosti nevyhovela.