Otvorenie poľského diskontného reťazca Biedronka sa nezadržateľne blíži. V utorok sme vás informovali, že poľský obchod by mohol otvoriť svoje brány prvým zákazníkom už tento týždeň. Napokon sa tak nestane, ale potešujúcou správou je, že je koniec akýmkoľvek dohadom.
Vedenie Biedronky prelomilo mlčanie a potvrdilo oficiálny dátum aj miesto prvej predajne. Ako uvádza spravodajský portál tvnoviny.sk, Biedronka otvára v stredu 5. marca a prvá predajňa sa nachádza v obci Miloslavov, neďaleko Bratislavy.
Biedronka otvorí v marci
Oficiálne otvorenie predajne Biedronka potvrdil priamo v Krakove Maciej Lukowski, ktorý je zodpovedný za expanziu diskontného reťazca na slovenský trh. Nateraz nechcel komentovať, koľko predajní tento reťazec otvorí u nás v priebehu roka 2025. Uviedol, že spoločnosť sa chce v úvodnej fáze zamerať na menšie mestá a väčšie prídu na rad neskôr. Už teraz je známe, že Biedronka plánuje otvárať svoje predajne napríklad v Nových Zámkoch, Leviciach, Liptovskom Mikuláši, Senici, Považskej Bystrici či vo Zvolene. Nevynechá ani obce Čierne, Slovenský Grob alebo Žihárec.
Ceny nebudú ako v Poľsku
Podľa dostupných informácií Slováci nemôžu očakávať ceny ako v Poľsku. Dôvodom sú rozdielne výšky daní, ktoré nemá kto reťazcu vykompenzovať. Lukowski však podotkol, že od konkurencie sa chcú odlišovať cenami aj dobrými zľavami. Vernostný program, ktorý je známy z iných väčších reťazcov, zatiaľ nie je témou aktuálnych dní. Reťazec ho plánuje spustiť v horizonte dvoch rokov.
Biedronka zamieša kartami v maloobchode
Biedronka je poľský diskontný obchodný reťazec, ktorý je známymi nízkymi cenami a množstvom produktov i nepotravinového charakteru. V ponuke má popri potravinách aj drogériu a základný spotrebný tovar. Pri špeciálnych akciách tu môžete nakúpiť tiež elektroniku alebo oblečenie. V Poľsku prevádzkuje viac ako 3400 predajní a je najväčším predajcom potravín v krajine. Prvý obchod bol otvorený už v roku 1995.
Biedronka patrí pod portugalskú spoločnosť Jerónimo Martins a jej vstup na slovenský trh môže zvýšiť konkurenciu medzi obchodnými reťazcami. Očakáva sa, že by to mohlo viesť k lepším cenám a širšiemu sortimentu výrobkov, čo pozitívne pocítia najmä samotní spotrebitelia. Biedronka ponúka vlastné značky produktov a často v jej ponuke nájdete limitované edície zahraničných produktov alebo rôzne sezónne produkty.