COOP Jednotka je na poli obchodných reťazcov na Slovensku stálicou. Výhodou tohto reťazca je, že v ponuke má pomerne vysoké zastúpenie slovenských výrobkov. Predajne reťazca sa okrem veľkých miest nachádzajú aj v menších obciach, čím sa reťazec stáva dostupným pre každého naprieč celým Slovenskom.
Boj o zákazníka je však neúprosný, pretože zahraničné reťazce typu Lidl, Kaufland, Billa alebo Tesco sú veľkou konkurenciou. COOP Jednota preto pre svojich zákazníkov pripravila novinku a sľubuje, že od januára bude ponúkať viac akciových výrobkov.
COOP Jednota ponúkne častejšie zľavy
Reťazec v tlačovej správe uviedol, že v novom roku prichádza so zásadnou novinkou. Namiesto dvojtýždňovej akciovej ponuky prejde na týždennú periodicitu. Na akciové produkty sa tak spotrebitelia môžu tešiť každý týždeň. Takúto periodicitu má aj väčšina konkurenčných reťazcov.
Zároveň bude ponuka prehľadnejšia a zjednotia sa všetky tri formáty predajní do jedného akciového letáku. V letáku si prehľadne pozriete akciové ceny predajní COOP Jednota POTRAVINY a SUPERMARKET ako aj Tempo SUPERMARKET. Novinka sa zaviedla už túto stredu – 9. januára.
Akcie budú prehľadnejšie
Zjednotenie akciového letáka poskytne zákazníkom prehľad na jednom mieste, pričom pri každom produkte má byť jasne označené, ktorého typu predajne sa akcia týka. Pri produktoch majú byť uvedené vysvetľujúce piktogramy a logá predajní, aby sa zákazník vedel rýchlo zorientovať.
COOP Jednota sľubuje viac úspory
Kedže leták sa bude vydávať namiesto každých dvoch týždňov každý týždeň, pre spotrebiteľov to znamená, že budú mať k dispozícii viac akciových tovarov. „Odteraz budú môcť zákazníci každý týždeň objavovať nové čerstvé zľavy, vďaka čomu bude nákup v sieti COOP Jednota ešte výhodnejší. Tento týždenný cyklus prinesie viac príležitostí na úspory a zároveň umožní rýchlejšie reagovať na aktuálne potreby a trendy na trhu. COOP Jednota takýmto spôsobom tiež reflektuje na moderné nákupné zvyklosti,“ uvádza sa v tlačovej správe.