Lacný obchod Biedronka čoskoro otvorí svoje prvé predajne na Slovensku. O tom, že sa blíži termín otvorenia svedčia inzeráty, ktoré sa objavili na pracovnom portáli Profesia.sk. Biedronka hľadá do svojho tímu posily a ponúka im takýto plat.
Biedronka mieri na Slovensko
Vstup obchodného reťazca Biedronka na Slovensko je potvrdený už dlhšiu dobu. Termín otvorenia prevádzok sa blíži, aj keď oficiálny dátum zatiaľ nie je známy. Inzeráty, ktoré reťazec nedávno pridal na pracovný portál, však naznačujú, kedy by k otvoreniu mohlo prísť. V inzerátoch sa spomína nástup od 1. januára 2025. Prvé predajne Biedronka tak môžeme očakávať začiatkom budúceho roka.
Biedronka najskôr zamieri do menších slovenských miest a obcí. Už teraz je však jasné, že ak bude na našom trhu napĺňať svoje ciele, predajne postupne rozšíri aj o ďalšie lokality. V prvej etape budú obchody Biedronka otvorené v mestách Zvolen, Nové Zámky, Považská Bystrica, Senec, Levice a v obciach Miloslavov a Dunajská Lužná. Obe obce patria do Bratislavského kraja a nachádzajú sa v okrese Senec. Sklad má byť podľa pracovného portálu vo Voderadoch.
Biedronka hľadá posily za takýto plat
Ako sme naznačili v úvode, Biedronka hľadá do svojho tímu posily. Aktuálne sú otvorené pozície pre predavača, skladníka aj zástupcu manažéra predajne. Predavači majú nástupný mesačný plat od 1 100 eur a môžu získať bonus do výšky 100 eur za dochádzku. Plat skladníka začína rovnako na sume 1 100 eur za mesiac, avšak skladník môže získať bonusy navyše. Konkrétne dochádzkový bonus vo výške 200 eur a výkonnostný bonus až do výšky 350 eur. Finančne na tom bude najlepšie zástupca manažéra predajne, ktorého nástupný plat je 1 475 eur. V tomto prípade sa výkonnostný bonus môže vyšplhať až na 200 eur za mesiac.
Biedronka v skratke
Biedronka patrí k jedným z najväčších maloobchodných reťazcov v Poľsku. Prekvapivo však nepatrí Poliakom, ale ju vlastní portugalská spoločnosť Jerónimo Martins. Sieť obchdov Biedronka funguje prevažne ako diskont, čo znamená, že v ponuke nájdete široký sortiment produktov za dostupné ceny.
Biedronka má po celom Poľsku tisíce predajní a postupne expanduje aj do iných krajín. Predáva produkty od známych miestnych výrobcov, ale aj do medzinárodných značiek. Okrem potravín, ktoré tvoria primárnu časť ponuky, tu nájdete aj drogériu, domáce potreby a príležitostne sezónny tovar v podobe hračiek, oblečenia alebo elektroniky.
Biedronka je známa tým, že má vlastný sortiment privátnych značiek, ktoré sú často lacnejšie ako tradičné produkty, avšak zachovávajú si svoju kvalitu. Marketing obchodného reťazca je založený na pravidelných akciách a letákoch, ktoré sú lákadlom pre mnohých spotrebiteľov. Vstup obchodného reťazca Biedronka môže výrazne zamiešať karty na našom trhu. Tento poľský reťazec sa stane konkurenciou pre obchody ako sú napríklad Lidl alebo Kaufland.