Väčšinou, keď určitá služba ohlási zdražovanie, nech je hocijako masívne, svoje slovo dodrží aj napriek hojnému odporu svojich používateľov. To však nie je prípad Canvy, ktorá pred časom oznámila, že od 29. októbra dvihne cenu ročného predplatného Canva Teams z doterajších 110 eur na 216 eur za osobu.
Malo pritom ísť len o dočasne zľavnenú cenu na 12 mesiacov, po ktorých uplynutí bolo plánované zdvihnutie ceny na 360 eur. Teraz táto služba nečakane mení svoje stanovisko.
Canva pôvodne uviedla, že zmena ceny je nevyhnutná na to, aby Canva mohla naďalej prinášať používateľom kvalitné nástroje, ako sú Balík pre vizuálnu tvorbu, Magické štúdio či nástroje na správu značky.
Existujúci zákazníci dostali špeciálny bonus ako odmenu za vernosť a dlhoročnú podporu. Bola ňou zľava vo výške 40 percent na prvý rok s novou cenou. Tí tak mali podľa nového cenníka platiť 129,60 eur ročne za osobu.
Služba vypočula komunitu
Ako však bolo spomenuté, následne sa mala cena dvihnúť až na 360 eur, čo oproti súčasnej cene predstavuje rozdiel až 250 eur.
Podľa všetkého sa tak ale nestane. Canva na svojej stránke uvádza, že sa na základe spätnej väzby rozhodla ceny nezvýšiť, ale ich ponechať na nezmenených hladinách. „Pozorne sme si vypočuli spätnú väzbu, ktorú sme dostali o týchto zmenách, a rozhodli sme sa, že nebudeme meniť ceny vášho plánu Canva Teams. Nie je potrebná žiadna akcia z vašej strany,“ deklaruje aktualizované stanovisko služby.