Česká televízna spoločnosť FTV Prima rozširuje svoje portfólio o ďalší televízny kanál s názvom Prima Case. Po úspešnom získaní licencie od Rady pre rozhlasové a televízne vysielanie (RRTV) bude nová stanica vysielať prostredníctvom pozemných vysielačov v Českej republike aj cez internet. Licencia je platná na obdobie 12 rokov, čo naznačuje dlhodobé ambície spoločnosti v oblasti televízneho vysielania.
Zameranie na dramatickú tvorbu mimo Európy
Prima Case sa bude orientovať na dramatickú produkciu z krajín mimo Európy, čím chce divákom ponúknuť nový a odlišný obsah. Stanica plánuje vysielať 18 až 24 hodín denne v českom jazyku, čo zabezpečí širokú dostupnosť pre všetkých divákov. Cieľom je priniesť na obrazovky seriály a filmy, ktoré doteraz neboli v Česku bežne dostupné, a obohatiť tak ponuku televízneho obsahu o nové kultúrne perspektívy.
Hoci Prima Case už získala všetky potrebné povolenia, presný dátum začiatku vysielania zatiaľ nepriblížili. Diváci sa však môžu tešiť na to, že čoskoro pribudne do ich televíznej ponuky nová stanica, ktorá rozšíri možnosti výberu kvalitného dramatického obsahu.
Prima sa rozrastie
FTV Prima už prevádzkuje širokú škálu televíznych kanálov, medzi ktoré patria:
- Prima
- Prima +1
- Prima Cool
- Prima Krimi
- Prima Love
- Prima MAX
- Prima ZOOM
- Prima Star
- Prima Show
- CNN Prima News
- Prima SK
- Prima Cool SK
Z týchto kanálov sú v súčasnosti na Slovensku oficiálne dostupné iba Prima SK, Prima Cool SK a CNN Prima News. Spoločnosť však plánuje rozšíriť svoju prítomnosť aj na slovenskom trhu prostredníctvom pripravovaného kanála Prima Love SK, ktorý by mal priniesť slovenským divákom obsah prispôsobený ich preferenciám. Ak by ste novú stanicu chceli sledovať aj na Slovensku, je tu spôsob. Hovorili sme o ňom v samostatnom článku.
Získaním licencie pre Prima Case a plánovaným spustením ďalších kanálov skupina Prima jednoznačne signalizuje svoje ambície posilniť postavenie na televíznom trhu v Česku aj na Slovensku. Diverzifikácia obsahu a zameranie na rôzne žánre a cieľové skupiny umožňuje spoločnosti osloviť širšie spektrum divákov a ponúknuť im pestrý výber programov.