Slovenská sporiteľňa, najväčšia banka na Slovensku, oznámila blížiacu sa odstávku služieb. Dotkne sa viacerých kľúčových operácií banky, a teda aj jej klientov. Informovala o tom priamo na svojom webe.
Odstávka sa dotkne aj debetných kariet a bankomatov. Dňa 3. augusta, konkrétne v čase od 00:15 do 01:30, budú debetné karty fungovať v obmedzenom režime, čo znamená, že niektoré transakcie môžu byť zamietnuté. Obmedzenie sa potom môže dotknúť taktiež výberov hotovosti z bankomatov iných bánk, platieb kartou v obchodoch a na internete, ako aj platieb mobilom a hodinkami cez obľúbené platobné služby, teda Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, SwatchPAY! a Xiaomi Pay.
Pokiaľ ide o kreditné karty, tie bude možné použiť na výbery hotovosti z bankomatov iných bánk, rovnako aj na platby v obchodoch a na internete.
V ten istý deň, tentokrát v čase od 00:00 do 05:00, nebude možné používať služby Sporopay, Internetbanking George, mobilnú aplikáciu George, Databanking, SMS služby, MultiCash a API rozhranie pre tretie strany. Fungovať nebudú ani Business24 a mobilná aplikácia Business24. Od 05:00 do 13:00 potom nebude možné nahrávanie dokumentácie.
Podpisovanie v rámci mToken nebude fungovať od 00:00 do 05:00. V ten istý čas nebude možné ani zriadenie či zmena produktov a služieb cez stránku slsp.sk. Od 00:00 do 03:00 nebudú fungovať Push, SMS a e-mailové notifikácie o obrazoch a platbách kreditnými či debetnými kartami.
Ešte deň predtým, presnejšie 2. augusta od 21:30, nebude fungovať Partner Portal. Odstávka tejto služby má trvať do 03:00 nasledujúceho dňa. Na záver ešte treba zmieniť, že elektronické výpisy za 2. august (PDF, SEPA XML, MT940) budú doručené s oneskorením.