Netflix uzavrel druhý štvrťrok s impozantným nárastom tržieb o 17 %, dosahujúc hodnotu 9,6 miliardy dolárov. Čistý zisk spoločnosti vzrástol o 44 % a dosiahol 2,1 miliardy dolárov. Tento rast tržieb sprevádzal aj zvýšenie počtu predplatiteľov o 17 %, čo predstavuje 277,7 milióna užívateľov – o osem miliónov viac než na konci marca.
Štvrťrok bol úspešný aj z hľadiska obsahu. Tretia séria Bridgerton dosiahla 95,8 milióna zhliadnutí, čo ju zaradilo na šiestu priečku medzi najsledovanejšími anglickými seriálmi. Záujem o predchádzajúce série a prequel Kráľovná Šarlota priniesol ďalších 172 miliónov zhliadnutí od apríla do konca júna.

Sledované aj napriek nízkym hodnoteniam
Diváci sa venovali aj filmom, hoci nie vždy kvalitným. Francúzsky horor Žraloci pod Parížom (Under Paris) mal 90,9 milióna zhliadnutí, čo z neho robí tretí najúspešnejší neanglický film. Sci-Fi film Atlas zaznamenal 79,3 milióna zhliadnutí. Napriek nízkym hodnoteniam na ČSFD (40 % a 54 %) tieto filmy pritiahli veľkú pozornosť.
Netflix však zbiera úspechy aj inde. Tento týždeň získal 107 nominácií na ceny Emmy za svoje filmy, seriály a dokumenty. Britský seriál Sobík (Baby Reindeer) si vyslúžil 11 nominácií. V Británii a Indii bol veľmi populárny s 88,4 miliónmi zhliadnutí.
Netflix ruší základné predplatné
Popri oznamovaní finančných výsledkov Netflix prezradil aj ďalšie prevádzkové plány. Po zrušení základného programu Basic v Británii a Kanade, plánuje tento krok zopakovať aj v USA a Francúzsku. Užívatelia budú migrovaní na štandardný program s reklamami, ktorý je lacnejší a ponúka lepšiu technickú kvalitu, avšak s reklamami a neúplným katalógom. Slovensko medzi krajinami, v ktorých bude nový program s reklamami, zatiaľ nie je.