Televízia Markíza v utorok 2. apríla 2024 odvysielala finálový duel postupujúcich prezidentských kandidátov pod názvom Prezident 2024: Predvolebná diskusia, v ktorom o priazeň voličov zabojovali Ivan Korčok a Peter Pellegirini. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ dokonca išlo o zatiaľ najsledovanejší program od začiatku tohto roka.
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahol večerný priamy prenos z vizuálne pôsobivých priestorov Zrkadlovej siene Primaciálneho paláca v Bratislave druhý najvyšší tohtoročný rating v rámci celého trhu 11,6 % a taktiež aj vysoko nadpriemerný trhový podiel 34,1 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 13,8 % v rovnakej cieľovej skupine. Český kriminálny seriál Podozrenie oslovil na Jednotke RTVS ešte nižších 4,9 % a 6,9 % divákov pri obrazovkách.
Aspoň tri minúty duel sledovalo 950-tisíc ľudí
Dynamickú a zaujímavú debatu moderovanú Michalom Kovačičom si včera nenechalo ujsť celkovo až 711-tisíc divákov starších ako 12 rokov a stala sa tak doposiaľ najsledovanejším programom tohto roka na celom trhu. Aspoň na tri minúty si reláciu zaplo dokonca až 950-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Prečítajte si tiež: Zákaz plynových kotlov od roku 2040: Plynári vysvetľujú, čo sa stane
Diváci a čitatelia na celom svete mohli finálový predvolebný duel sledovať naživo aj na spravodajskom portáli TVNOVINY.sk. V špeciálnom utorkovom vysielaní redakcia Markízy zachytávala príchody oboch prezidentských kandidátov do Primaciálneho paláca, online reláciou v externom štúdiu priamo na Primaciálnom námestí sprevádzal Martin Prôčka, ktorý diskutoval s marketérom Pavlom Minárom a politológom Radoslavom Štefančíkom o prebiehajúcej kampani a šanciach kandidátov uspieť v súboji o post hlavy štátu.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,5 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 23,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,1 %).