Na Slovensko prichádza mimoriadne úspešné a vyhlásené trhovisko. Zrejme ste o ňom už počuli, je ním totiž Allegro. Ide o najväčšie trhovisko európskeho pôvodu s takmer 25-ročnými skúsenosťami na trhu. Práve v týchto okamihoch na Slovensku spúšťa svoje nové lokalizované trhovisko allegro.sk.
Kapitoly článku:
Túto expanziu možno považovať za súčasť pokračujúceho rastu a kľúčový krok nasledujúci po spustení allegro.cz v susednom Česku. Tu spoločnosť získala viac ako 1,6 milióna aktívnych kupujúcich a stala sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou za menej rok.
„Využívame naše skúsenosti a poznatky z českého trhu a snažíme sa priniesť podobnú, lokalizovanú a na partnerstvá orientovanú stratégiu aj na Slovensko. Naším cieľom je zabezpečiť hladké a príjemné nakupovanie a predávanie,“ povedal Matthias Frechen, obchodný riaditeľ. „Z našich prieskumov vyplýva, že slovenskí zákazníci od Allegro očakávajú výhodné ceny, široký sortiment a spoľahlivé nakupovanie podložené overenými hodnoteniami od ostatných používateľov. Sme odhodlaní tieto očakávania na Slovensku nielen splniť, ale aj prekročiť.“
Online trhoviská nám nie sú cudzie
Spoločnosť aplikuje model, ktorý zjednodušuje priame obchodovanie medzi predajcami a zákazníkmi, čo prináša prospech obom stranám. Zákazníci majú vďaka tomu prístup k širokej škále produktov za výhodné ceny a môžu nakupovať bezpečne online. Pre predajcov predstavuje Allegro spoľahlivého partnera, ktorý podporuje rozvoj ich podnikania v novom a populárnom predajnom kanáli. Popri tom im dáva plnú kontrolu nad ich ponukami a cenami.
Prečítajte si tiež:
- Extrémna kritika: Zákaz spaľovákov je podľa verejnosti najhorším nástrojom na boj proti emisiám
- Zmenili definíciu rýchleho internetu: 25 Mb/s už nestačí, takáto rýchlosť je absolútne minimum
- Exynos a jeho príbeh: Prečo existuje čip, ktorý skoro nikto nechce?
Konkrétne prieskum medzi slovenskými zákazníkmi ukázal, že online trhoviská sú u nás čoraz populárnejšie, a to najmä kvôli komfortu, rozmanitosti a konkurenčným cenám. Platforma má na Slovensku veľkú šancu na úspech, keďže až 77 % respondentov je oboznámených s konceptom trhoviska, pričom 42 % respondentov pozná Allegro podľa mena.
Cieľom firmy je aj stať sa cenným a spoľahlivými partnerom pre slovenských predajcov. Ponúka im hladký proces predaja vďaka svojim technologickým a finančným riešeniam, analytickým nástrojom a ľahkej integrácii s ich vlastnými e-shopmi, vzdelávacím programom a marketingovým nástrojom, ktoré sú navrhnuté na podporu rastu ich podnikania. Všetky funkcionality sú pritom prispôsobené nášmu trhu, vrátane jazyka, meny a spôsobov dopravy.
A čo navyše, registrácia a prevádzka predajného účtu na platforme je bezplatná, čo predajcom umožňuje ľahké vyskúšanie benefitov, ktoré Allegro ponúka. V rámci Uvítacieho programu môžu noví predajcovia využívať benefit 0 % predajných provízií počas prvých 180 dní, spolu so silnou marketingovou podporou, vrátane spustenia prvej reklamnej kampane na Slovensku, ktorá začína v pondelok 18. marca.
Allegro: So zameraním na zákazníkov
Spoločnosť slovenským zákazníkom ponúka prístup k rozsiahlemu výberu produktov. Celkovo možno rátať s až 100 miliónmi ponúk.
Katalóg produktov zahŕňa rôzne oblasti, vrátane elektroniky, domova a záhrady, športu a voľného času, výrobkov pre deti, automobilov, módy a obuvi, zdravia a krásy, kníh, ako aj zberateľských predmetov a umenia. Allegro.sk sa tak automaticky stáva najväčšou e-commerce platformou na Slovensku, ktorá ponúka 10-násobne viac produktov ako ktorýkoľvek iný e-shop na Slovensku.
„Ako ukazuje náš prieskum, cena je jedným z kľúčových faktorov, ktoré motivujú slovenských spotrebiteľov k nakupovaniu online. Taktiež je pre nich oveľa jednoduchšie nájsť dobrú ponuku online, ako v tradičných obchodoch. A práve to sa im snažíme ešte viac zjednodušiť našou garanciou najnižšej ceny, ktorá porovnáva ceny na Allegro s vybranými online obchodmi na Slovensku a ukazuje najlepšie ponuky na našej platforme. Ak by sme takúto garanciu nevedeli splniť, vrátime zákazníkom 150 % rozdielu ceny vo forme kupónu uplatniteľného na platforme,“ hovorí Wojciech Bogdan, marketingový a finančný riaditeľ. „Tieto extra služby, ktoré zahŕňajú bezpečné nakupovanie, bezplatnú dopravu so Smart! a neporovnateľné pohodlie, maximalizujú výhody a odstraňujú obvyklé komplikácie online trhoviska.“
Efektívne a bez rizík
Spoločnosť už od začiatku svojho pôsobenia na Slovensku ponúka zákazníkom možnosť predplatného Allegro Smart!, ktoré prináša neobmedzené bezplatné doručenia, exkluzívne ponuky a prémiovú zákaznícku podporu. To všetko za 11,99 eura ročne alebo 2,49 eura mesačne.
Tí, ktorí si chcú program vyskúšať, môžu využiť špeciálnu skúšobnú ponuku, ktorá zahŕňa päť bezplatných doručení počas prvých šiestich mesiacov.
Ak si člen programu Allegro Smart! objedná aspoň za 12,90 eura, môže využiť bezplatné doručenie na ktorékoľvek z viac ako 2 600 výdajných miest a balíkových automatov po celej krajine. Bezplatné doručenie priamo domov je možné pri objednávkach od 21,90 eura.
Program Allegro Protect prináša bezpečné nákupné prostredie s možnosťou rýchleho vrátenia peňazí a s komplexnou ochranou nákupu, čo dokazuje, že sa spoločnosť snaží o maximálnu spokojnosť zákazníka a o to, aby dôveroval online trhovisku. Ak sa zákazníkovi nepodarí prípadný problém vyriešiť priamo s obchodníkom, dostane do 48 refundáciu až do 4 000 eur.
Cez Android, iOS aj desktop
Nakupovanie na platforme je navrhnuté tak, aby bolo plynulé a jednoduché pre všetkých používateľov. Či už zákazník preferuje desktopové rozhranie, alebo prehliadanie na mobilnom zariadení, Allegro ponúka viacero možností pre pohodlné online nakupovanie.
Okrem webovej stránky je k dispozícii aj mobilná aplikácia dostupná pre iOS aj Android. Ponúka plný rozsah nákupných funkcií a uvítací kupón 10 eur na prvú objednávku v rámci aplikácie, ktorý je možné uplatniť pre objednávky nad 50 eur.
Stavia na cennom dedičstve
Na záver ešte možno spomenúť, že Allegro na Slovensku stavia na bohatom dedičstve MALL.sk. Ako jeho hrdý nástupca je allegro.sk pripravené ponúknuť úplne nový zážitok z nakupovania, pričom pokračuje v prevádzke MALL.sk ako samostatnej platformy a zároveň jedného z obchodníkov na platforme. Tento strategický ťah zabezpečuje hladké zoznámenie sa s vylepšeným modelom trhoviska.