Slovenská sporiteľňa (SLSP) oznámila odstávku viacerých kľúčových služieb, ktorá bude prebiehať hneď v dvoch termínoch. Konkrétne sa bude odohrávať v priebehu dvoch nadchádzajúcich víkendov, a to v nočných hodinách. Banka odporúča svojim klientom, aby sa na odstávky pripravili napríklad výberom hotovosti.
Prejsť na:
„Vylepšujeme naše bankové služby, aby sa vám s nimi pracovalo ešte pohodlnejšie. Počas nasledujúcich víkendov 15. – 16. marca a 22. – 23. marca nás preto čakajú odstávky, kvôli ktorým bude v nočných hodinách nedostupná väčšina našich služieb,“ uvádza Slovenská sporiteľňa na svojom webe.
Asi najväčšou nepríjemnosťou pre klientov Slovenskej sporiteľne bude dočasná nedostupnosť bankomatov. To je dôvod, prečo banka odporúča, aby si klienti v prípade potreby vybrali hotovosť vopred. Pokiaľ ide o debetné karty, tie budú fungovať v obmedzenom režime. Nedostupná potom bude aj linka klientskeho centra. A čo sa týka pobočiek, tie budú v sobotu 16. a 23. marca otvorené až od 11:00.
„Veríme, že odstávky nespôsobia komplikácie, a za obmedzené používanie našich služieb sa vopred ospravedlňujeme.“
Slovenská sporiteľňa ohlásila veľkú odstávku
Debetné karty budú v čase odstávky fungovať v obmedzenom režime, čo znamená, že niektoré príkazy pre transakcie môžu byť zamietnuté. „Obmedzenie sa môže dotknúť výberov hotovosti z bankomatov iných bánk, platieb kartou v obchodoch a na internete, ako aj platieb mobilom a hodinkami cez Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, SwatchPAY! a Xiaomi Pay,“ vysvetľuje banka.
Uvedené obmedzenia sa môžu vyskytnúť od 15. marca od 23:30 (piatok) do 16. marca do 4:45 (sobota). Rovnaké časy platia aj pre ten ďalší víkend (22. až 23. marec).
A platia aj pre bankomaty, ktoré vtedy budú nedostupné pre vklady a výbery kartami Slovenskej sporiteľne aj iných bánk. Kreditné karty budú fungovať, a to ako na výbery hotovosti, tak aj na platby v obchodoch a na internete.
Odstávka potom ovplyvní aj Internetbanking George, mobilnú aplikáciu George, Sporopay, Business24, mobilnú aplikáciu Business24, Databanking, MultiCash, SMS služby a API rozhranie pre tretie strany. K nefunkčnosti týchto služieb a platforiem môže dôjsť od 15. marca od 23:00 do 16. marca do 6:00 a od 22. marca od 23:00 do 23. marca do 6:00.
Taktiež treba poznamenať, že od 15. marca od 15:00 do 16. marca do 7:00 nebude možná správa a zmena inkás. „Ak máte v tomto čase nastavené inkasá, trvalé príkazy alebo zadáte platby, uskutočnia sa po skončení odstávky.“
Nepôjdu aj tieto služby
V čase odstávky môžu obmedzene fungovať aj tieto služby:
- Klientske centrum
- 15. marec, 23:00 – 16. marec, 6:00
- 22. marec, 23:00 – 23. marec, 6:00
- mToken – podpisovanie
- 15. marec, 23:00 – 16. marec, 6:00
- 22. marec, 23:00 – 23. marec, 6:00
- Partner Portal
- 15. marec, 23:00 – 16. marec, 6:00
- 22. marec, 23:00 – 23. marec, 6:00
- Push, SMS a e-mailové notifikácie o obratoch, platbách kreditnými a debetnými kartami
- 15. marec, 23:00 – 16. marec, 6:00
- 22. marec, 23:00 – 23. marec, 6:00
- Elektronické výpisy (PDF, SEPA XML, MT940)
- 15. marec (doručené s oneskorením)
- 22. marec (doručené s oneskorením)