Najväčší internetový obchod na Slovensku, Alza, včera rozposlal e-mail, v ktorom hovorí o blížiacich sa zmenách pri fakturovaní a doručovaní zásielok. Zmeny, ktoré začnú platiť začiatkom septembra, sú pritom relatívne dôležité, a to najmä pre jednu skupinu ľudí.
„Radi by sme Vás informovali, že od 4. 9. 2023 budú firemné nákupy ešte jednoduchšie,“ píše sa vo vyhlásení spoločnosti. Zatiaľ čo doteraz Alza firemným zákazníkom umožňovala nakupovať tovar bez DPH, od 4. septembra sa to mení. „Nákup bude automaticky realizovaný v režime vrátane DPH a daň bude v prípade nároku na odpočet možné vrátiť od slovenského finančného úradu,“ vysvetľuje.
Do Alzaboxu už aj firemné zásielky
Doteraz platilo, že Alza nemohla do Alzaboxu zasielať firemné zásielky, pretože by tak nedokázala overiť väzbu na danú spoločnosť. Po novom to už e-shop nebude požadovať, a tak si tovar môžete nechať zaslať kamkoľvek v rámci Slovenskej republiky, vr. Alzaboxov.
Pri odbere na pobočke budete môcť využívať platobné automaty a nebudete potrebovať osobný doklad alebo dokonca splnomocnenie. Alza tiež hovorí o možnosti využitia služby AlzaDrive pre rýchle vyzdvihnutie bez čakania.
Alza: Rovnaké výhody ako nefiremní zákazníci
Ako jeden z mála e-shopov sa Alza tiež pýši dvojročnou zárukou na všetky produkty aj pre firemných zákazníkov, možnosť vrátenia tovaru zadarmo do 14 dní od zakúpenia, lehotou na vybavenie reklamácie 30 dní aj pre firemných zákazníkov, možnosťou fakturácie s odloženou splatnosťou a doručením zadarmo s predplatným AlzaPlus+.