Jedna z najväčších bánk na Slovensku, Tatra banka, hlási veľký výpadok služieb. Podľa informácií TECHBYTE banka bojuje s výpadkom základných služieb, ktoré najmä cez pracovný týždeň dokážu spôsobiť nemalé problémy.
„Vážený klient, dovoľujeme si Vás informovať, že z technických dôvodov môžete aktuálne v aplikácii Tatra banka zaznamenať výpadky služieb súvisiacich s bežnými účtami, napríklad zoznamu bežných účtov, zoznamu pohybovať, alebo zadanie platby,“ píše banka v krátkej správe priamo v aplikácii.
Klienti, ktorí potrebujú niečo vyplatiť cez internet banking alebo si jednoducho skontrolovať účet či vybrať peniaze z bankomatu, tak môžu mať veľký problém. Ostatné systémy, ako platba kartou či výber peňazí z bankomatu prostredníctvom platobnej karty, podľa všetkého fungujú aj naďalej.
„Na opätovnom sprístupnení týchto služieb v aplikácii intenzívne pracujeme. V prípade potreby, prosím, dočasne použite internet banking,“ dodáva banka.
Tatra banka má problémy aj s webom
Tatra banka síce hovorí o tom, že klienti majú radšej použiť internet banking na webe, no ani webstránka nefunguje tak, ako by mala. Pri pokuse prelúskať sa webom sme sa stretli s pomalým časom odozvy a spomínaný internet banking sa dokonca najprv vôbec nenačítal, neskôr už áno, no po dlhej dobe.
Zároveň je celkom prekvapivé, že banka o výpadku informuje len v aplikácii. Informáciu o nedostupnosti služieb sme nenašli nikde inde, dokonca ani na profile na sociálnych sieťach, ktoré sú na tento účel priam stvorené.
Veríme, že technikom sa problém podarí odstrániť čo najskôr. Koniec koncov, prístup k účtu je veľmi citlivá záležitosť. TECHBYTE požiadal Tatra banku o stanovisko. Hneď, ako ho získame budeme článok aktualizovať.