Jedna z popredných bánk na Slovensku práve ohlásila odstávku služieb, ktorá zasiahne nejedného klienta. O tom, že pôjde o významnú odstávku informuje na svojej webovej stránke. Banka síce hovorí, že to musí spraviť kvôli skvalitneniu služieb, jedným dychom dodáva, že služby vypne na 9 hodín.
„Vážení klienti, v nedeľu 13. augusta v čase od 00:01 do 09:00 hod. dôjde z dôvodu plánovanej prevádzkovej odstávky k celkovému obmedzeniu služieb,“ píše banka vo vyhlásení.
Odstávka ČSOB: Banka hovorí o tom, čo nepôjde
Nie je toho málo. Ak si budete chcieť v nedeľu vyplatiť pohľadávky alebo skontrolovať účet či zadať platby, budete musieť počkať. Dôjde totiž k celkovému obmedzeniu služieb Moja ČSOB, ČSOB SmartBanking, webovej stránky www.csob.sk a ČSOB API (PSD2).
„Odstávka je nevyhnutná pre ďalšie skvalitňovanie služieb a za prípadné komplikácie spôsobené technickou odstávkou sa vopred ospravedlňujeme,“ píše banka.
Čo konkrétne bude ČSOB vylepšovať momentálne nie je jasné. Okamžité platby to nebudú. Tie tak skoro neplánuje, k prvým klientom by sa mali dostať postupne v rokoch 2024 až 2025. Na rozdiel od klientov Slovenskej sporiteľne, VÚB, Tatra banky, Raiffeisen banky, J&T Banky a Oberbank tak musia klienti ČSOB čakať.
Tak, ako to býva pri všetkých technických úkonoch, aj tu môžu nastať komplikácie. Nezabudnite preto sledovať sociálne siete banky, kde sa dozviete aktuálne informácie.