S rastúcim objemom nákupov na internete rastie aj záťaž na doručovacie služby. Tie sú tak motivované neustále zlepšovať svoje možnosti a funkcie. Na Slovensku je v tomto smere veľmi obľúbenou voľbou Packeta, ktorá si svoju popularitu vyslúžila vďaka širokej sieti balíkomatov Z-BOX, ale aj šikovnej mobilnej aplikácií.
Ako informuje portál Živé.sk, práve mobilná aplikácia sa po novom dočkala hneď troch zásadných vylepšení, ktoré si rozhodne bude pochvaľovať nejeden zákazník.
Packeta prináša užitočné inovácie
Prvým vylepšením je možnosť zistiť dostupné kapacity v balíkomatoch. Zákazník má po novom prístup k informáciám o dostupných schránkach s voľnou kapacitou, čo pomôže k predídeniu nepríjemnostiam nielen z preberaním, ale aj odosielaním zásielok.
„Vedľa údajov o zvolenom Z-BOXe teraz nájdete informácie o aktuálne dostupných schránkach s voľnou kapacitou. V prehľade výdajných miest je tak červeným textom zvýraznené, či je Z-BOX aktuálne plný. Túto funkciu oceníte aj pri odosielaní zásielky cez Z-BOX, kedy je dobré vedieť, či je aktuálne schránka potrebnej veľkosti voľný,“ vysvetľuje Packeta.
Druhým dôležitým vylepšením sú filtre. Zákazník si po novom môže cez aplikáciu vybrať balíkomat na základe rôznych kritérií, ako sú napríklad otváracie hodiny, možnosť platby kartou či bezbariérový prístup.
Tretie vylepšenie je prospešné aj pre Packetu. Zákazník totiž získava možnosť hodnotiť výdajné miesta, čo spoločnosti poskytne relevantnú spätnú väzbu, na základe ktorej môže v budúcnosti uviesť žiadané vylepšenia.