Banka hovorí, že ide o dočasnú nedostupnosť služieb. Ide pritom o niekoľkýkrát za posledných pár mesiacov. Slovenská sporiteľňa na svojom webe začala upozorňovať na plánovanú odstávku základných systémov. Nedostupné pritom budú mnohé z najzákladnejších systémov.
Ako sama píše, „V rámci plánovanej odstávky vylepšujeme naše bankové služby, aby sa vám s nimi pracovalo ešte pohodlnejšie. Preto v sobotu 20. mája niektoré služby budú nedostupné.“.
Ktoré z nich nepôjdu? Takmer všetky, stačí sa pozrieť na rozpis nižšie.
Ktoré služby banka dočasne vypne?
George, mobilná aplikácia George, Business24, mobilná aplikácia Business24, Databanking, API rozhranie pre tretie strany
- 20. 5. 2023, 0:00 – 5:00
Sporopay, Multicash
- 20. 5. 2023, 0:00 – 3:30
Autorizácia internetových platieb kreditnou kartou cez 3D Secure
- 20. 5. 2023, 0:00 – 2:30
Platby kreditnou kartou na internete budú zrealizované bez dodatočného overenia.
mToken – podpisovanie
- 20. 5. 2023, 0:00 – 3:30
Push, SMS a e-mailové notifikácie o obratoch, platbách kreditnými a debetnými kartami.
Elektronické výpisy budú doručené s oneskorením.
- 20. 5. 2023, 0:00 – 3:30
PartnerPortal
- 19. 5. 2023, 21:30 – 20. 5. 2023, 2:00
Zriadenie, zmena produktov a služieb cez www.slsp.sk
- 20. 5. 2023, 0:00 – 5:00
Cez Klientske centrum banky bude možné:
- 20. 5. 2023, 0:00 – 5:00
Poskytovať informácie o zostatku na účte a všeobecné informácie.
Klientske centrum banky: 0850 111 888 (zo zahraničia +421/2/58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888).
Pripomenieme, že podobný scenár čaká aj klientov ďalšej z veľkých bánk na Slovensku – Tatra banky. Tá má údržbu naplánovanú na 20. mája od 23:00 do 04:00. Podobne ako Slovenská sporiteľňa vypne internetové bankovníctvo, aplikácie či dokonca platby na internete.