Orange, najväčší operátor na Slovensku, hlási problém s volaniami cez 4G sieť. Konkrétne sa má tento problém týkať vybranej skupiny klientov, ktorí používajú zariadenia iPhone, informuje portál Živé.sk na základe čitateľského tipu.
Klienti operátora mali chybu zaznamenať po inštalácii softvérovej aktualizácie na iOS 16.4. Všetko teda nasvedčuje tomu, že práve táto aktualizácia je príčinou problémových volaní cez 4G sieť Orangeu. Preto operátor dotknutým klientom odporúča, aby čo najskôr aktualizovali svoje zariadenia na iOS 16.5.
„Táto nepríjemnosť sa netýka všetkých zákazníkov s iPhonmi, nie všetky hovory padajú a nie vždy v rovnakej lokalite, evidujeme ju sporadicky,“ uvádza Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orangeu.
V nadväznosti na odporúčané riešenie, teda inštaláciu iOS 16.5, hovorkyna tvrdí, že ak budú klienti aj naďalej evidovať problémy, operátor ich s nimi bude riešiť individuálne. „Zákazníkom sa za prípadné komplikácie ospravedlňujeme,“ zakončila Piskunová.