Najväčšia banka na Slovensku, Slovenská sporiteľňa, začala na svojom webe upozorňovať klientov na blížiacu sa odstávku tých najzákladnejších služieb, ktoré ovplyvnia nejedného z nás. Banka upozorňuje, že odstávka bude mať vplyv nielen na schopnosť skontrolovať si účet, ale aj na ďalšie služby.
„V rámci plánovanej odstávky vylepšujeme naše bankové služby, aby sa vám s nimi pracovalo ešte pohodlnejšie. Preto v sobotu 22. apríla niektoré služby budú nedostupné,“ píše sa v upozornení na webe SLSP.
Čo všetko nepôjde?
O rozsahu údržby systémov Sporiteľňa píše aj na samostatnej stránke, na ktorej hovorí napríklad o dočasnej nedostupnosti systému 3D Secure, ktorý sa používa na autorizáciu platieb platobnými kartami, dočasného vypnutia mToken pre podpisovanie transakcií a aj o odstávke Georga.
Nižšie nájdete rozpis toho, čo prestane fungovať:
22.4.2023 – 0:00 – 5:00
- George, mobilná aplikácia George, Business24, mobilná aplikácia Business24, API rozhranie pre tretie strany
- Zriadenie, zmena produktov a služieb cez www.slsp.sk
22.4.2023 – 0:00 – 2:30
- Autorizácia internetových platieb kreditnou kartou cez 3D Secure. Platby kreditnou kartou na internete budú zrealizované bez dodatočného overenia cez mToken alebo SMS
22.4.2023 – 0:00 – 3:30
- Sporopay, Databanking, Multicash, Klientske centrum – aktívne operácie
- mToken – podpisovanie
- Push, SMS a e-mailové notifikácie o obratoch, platbách kreditnými a debetnými kartami
- Klientske centrum – schopné poskytovať len informácie o zostatku na účte a všeobecné informácie
Banka hovorí o tom, že Klientske centrum bude schopné poskytovať základné informácie. Dovolať sa do neho môžete na známych číslach, a to 0850 111 888 (zo zahraničia +421/2/58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888).
Slovenská sporiteľňa sa za prípadné komplikácie ospravedlňuje a ďakuje za pochopenie.