Najväčšia banka na Slovensku, Slovenská sporiteľňa, upozorňuje na výpadok, na ktorý by sa mali pripraviť všetci klienti. Počas odstávky dôjde k znefunkčneniu základných nástrojov, bez ktorých si dnes už nedokážeme predstaviť modernú banku.
Dobrou správou je, že pôjde len o krátkodobý výpadok a služby by mali ostať plne funkčné krátko na to.
K výpadku služieb by podľa slov banky malo dôjsť 1. apríla medzi 4 a 5 hodinou ráno. „V rámci plánovanej odstávky vylepšujeme naše bankové služby, aby sa vám s nimi pracovalo ešte pohodlnejšie. Preto v sobotu 1. apríla niektoré služby budú nedostupné,“ píše banka na svojom webe.
Výpadok bude už v sobotu
Čo ale nebude fungovať? Nie je toho málo. S výnimkou PartnerPortalu, ktorý Slovenská sporiteľňa nechá vypnutý od 4:00 do 10:00 budú služby nefunkčné od 4:00 do 5:00. Konkrétne prestane fungovať:
- Internetbanking George, mobilná aplikácia George, Business24, mobilná aplikácia Business24, Sporopay, Databanking a API rozhranie pre tretie strany,
- Push, SMS a e-mailové notifikácie o obratoch, platbách kreditnými a debetnými kartami,
- Zriadenie, zmena produktov a služieb cez www.slsp.sk,
- Klientske centrum (bude fungovať v obmedzenom režime).
Cez klientske centrum budete v uvedenom čase vedieť zistiť len zostatok na účte a všeobecné informácie. Ak by ste sa predsa len dostali do situácie, kedy by ste potrebovali pomoc klientskeho centra, zastihnete ho na telefónnych číslach 0850 111 888 (zo zahraničia +421/2/58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888).