V Barcelone momentálne prebieha technologický veľtrh Mobile World Congress (MWC), na ktorom sa predstavila vynovená spoločnosť Nokia. Spoločnosť ukázala novú identitu, logo a aj celkovú stratégiu. O všetkom informuje aj vo svojej tlačovej správe.
Spoločnosť pracuje na svojej dlhodobej strategickej transformácii, ktorá zahŕňa viaceré novinky. Informuje o tom, že sa sústreďuje na priemyselnú digitalizáciu, siete a technologické inovácie s cieľom uspokojiť budúce potreby pre metaverse. Nokia má v oblasti pevných, mobilných a cloudových sieťových technológií jedinečnú pozíciu, preto sa rozhodla zamerať práve na toto.
Podľa slov vedenia firmy majú digitálne technológie prispieť k zvýšeniu produktivity, udržateľnosti a dostupnosti. „Na znak tejto ambície osviežujeme našu značku, aby odrážala to, kým sme dnes – lídrom v oblasti inovácií v oblasti B2B technológií. Toto je Nokia, ale nie taká, akú nás svet videl doteraz,“ uviedol Pekka Lundmark, CEO spoločnosti. Tvrdí, že vidí budúcnosť, v ktorej siete presahujú rámec spájania ľudí a vecí.
Nové logo má prispieť k osvieženiu značky
Novú stratégiu chce spoločnosť dosiahnuť predovšetkým 4 kľúčovými faktormi: rozvíjaním nových talentov, investovaním do dlhodobého výskumu v kľúčových oblastiach ako je 6G, digitalizáciou vlastných operácií a osviežením značky.
Nové logo spoločnosti symbolizuje energickú, dynamickú a modernú spoločnosť Nokia, ktorá demonštruje svoje hodnoty a cieľ. Bolo navrhnuté ako symbol spolupráce, ktorá je podľa spoločnosti rozhodujúca pre využitie exponenciálneho potenciálu sietí.