Na Slovensko dnes prišla nová streamovacia služba, SkyShowtime, ktorá neprináša len stovky filmov a seriálov, ale aj výnimočne nízku cenu, ktorá výrazným spôsobom podlieza konkurenciu. Na Slovensku totiž stojí len 2,99 € mesačne.
Aj napriek tomu, že služba skutočne stojí len 2,99 € mesačne niektorým Slovákom z účtu stiahli dvojnásobnú cenu – 5,99 €. Síce nejde o obrovský rozdiel, no sľubovaná cena to nie je. Kde sa teda stala chyba a dá sa s tým niečo robiť?
Zlý tvar PSČ
Našťastie, dá. Služba SkyShowtime pre TECHBYTE potvrdila, že pri vypĺňaní informácií o zákazníkovi mala skutočne zle nastavený formulár, ktorý umožňoval zadávať PSČ v tvare bez medzery (XXXYY). Pri takomto tvare sa zľava neuplatnila a zákazníkovi sa stiahla plná suma.
Správny tvar PSČ, na ktorý sa podľa všetkého vzťahuje zľava, je s medzerou, a teda XXX YY. Niektorí z vás ste nám písali aj o tom, že zľavu nevideli v Android aplikácii, ani na webe. V tomto prípade treba vyskúšať inú emailovú adresu a zabudnúť netreba ani na PSČ v správnom tvare.
Čo robiť, ak som za SkyShowtime zaplatil/a 5,99 €
Ak vám služba SkyShowtime stiahla plnú sumu, máte niekoľko možností, ako to vyriešiť. Prvou možnosťou je spojiť sa so zákazníckou podporou prostredníctvom live četu. Tu len upozorníme, že live čet je momentálne vyťažený, a tak sa môže stať, že budete čakať dlhšie.
Druhou možnosťou je napísať službe cez emailový formulár, ktorý nájdete na tejto adrese.
Pripomenieme, že akciovú cenu s 50 % zľavou môžete využiť do 11. apríla. Ak predplatné nezrušíte, služba vám bude 50 % zľavu aplikovať opakovane. Ak ju zrušíte a akcia skončí, budete platiť plnú cenu.