Jedna z najobľúbenejších služieb Slovákov pristupuje k zvýšeniu cien. Bohužiaľ, firmy aj takýmto spôsobom reagujú na aktuálnu situáciu týkajúcu sa hlavne inflácie a vyšších cien energie. Našťastie, zvýšenie nebude dramatické, práve naopak, píše CNBC.
Aktualizované 13.11. 2023 o 15:00:
Zastúpenie HBO Max pre Česko a Slovensko pre TECHBYTE potvrdilo, že zvýšenie cien sa týka len amerického trhu. Zvýšenie cien na Slovensku, resp. v Česku firma nekomentovala.
Spoločnosť Warner Bros. Discovery včera informovala o pláne zvýšiť cenu predplatného o 1 dolár, teda z 14,99 dolára mesačne na 15,99 dolára mesačne, všimol si FonTech. Zvýšenie cien sa zatiaľ týka len zákazníkov v Spojených štátoch, no nie je vylúčené, že sa pre vyššiu cenu rozhodnú aj v Európe. Vyššia cena sa do novej faktúry premietne pri ďalšom zúčtovaní, resp. najneskôr 11. februára.
Na Slovensku zákazníci za predplatné platia výrazne menej. Služba si za mesiac pýta len 6,99 €, resp. 54,99 €, ak si ju predplatíte na rok dopredu, čím ušetríte 34 %.
Prečítajte si tiež
- Prepisujú históriu: Intel Core i9-13900KS dosahuje takt šialených 6.0 GHz!
- Packeta bojuje s obrovským problémom. Balíky sa „zaseknú“ alebo sa záhadne stratia
- RTVS spravila zmenu: Toto si skoro nikto nevšimol, no dáva to veľký zmysel
Ide pritom o prvé zvýšenie cien od spustenia HBO Max v máji 2020. Okrem bohatej nádielky seriálov, ktoré na službu mieria môže ísť aj na reakciu chystaného spojenia HBO Max a Discovery+. Spojené služby sa majú jednotne nazývať Max.
Chcú prerobiť celú aplikáciu
Streamovacie služby negenerujú veľa zisku, čo sa v blízkej budúcnosti predstavitelia HBO Max chystajú zmeniť. „O tom, že služby predávame príliš lacno, niet pochýb,“ povedal finančný riaditeľ Warner Bros. Discovery Gunnar Wiedenfels. Ten je presvedčený, že štádium rýchleho náboru nových predplatiteľov je už za nimi a teraz sa musia sústrediť na to, aby bola služba zisková. Cieľom firmy má byť príjem 1 miliardy dolárov do roku 2025.
Wiedenfels tiež priznal, že používateľský zážitok z HBO Max momentálne nie je tam, kde by mal byť. Naráža tým pravdepodobne na kvalitu aplikácie, ktorú v negatívnom svetle porovnávajú najmä s lídrom na trhu, Netflix.