Hoci Orange zastáva pozíciu najväčšieho operátora na Slovensku, tu a tam sa stretne s nejakým tým zádrhelom. Odhliadnuc od výpadkov, zákazníci sa občas sťažujú napríklad na spomalené internetové pripojenie. Konkrétne tento problém nastal v priebehu minulého týždňa, za čo sa chce teraz Orange ospravedlniť, ako inak, než formou kompenzácie.
Orange si chce udržať pozitívne renomé, preto sa snaží reagovať na každý podnet, dobrý i zlý. V tomto prípade reaguje na sťažnosti ohľadne spomaleného internetového pripojenia. Orange pre portál Živé.sk uviedol, že zákazníkom, ktorí pred týždňom zaznamenali problémy s mobilným pripojením, automaticky poskytne kompenzáciu v podobe mobilných dát.
„Rozhodli sme sa im, ako ospravedlnenie, bezplatne a automaticky aktivovať 5 GB dát navyše k hlasovému paušálu, mobilnému internetu alebo domácemu 5G internetu,“ hovorí Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orangeu.
Tieto dáta vraj budú platné po celú dobu fakturačného obdobia. Konkrétny dátum zákazník obdrží formou SMS správy, akonáhle bude kompenzačný balíček aktivovaný. „Zákazníkom sa aj takýmto spôsobom ospravedlňujeme za nepríjemnosti, ktoré im mohli nekorektne fungujúce služby spôsobiť,“ dopĺňa Piskunová.