Spoločnosť ESET predstavila niekoľko skvelých noviniek, ktoré si bude bez akýchkoľvek pochýb pochvaľovať každý jeden zákazník. Od 13. decembra platí nový cenník pre segment domácich produktov, ktorý zjednocuje ceny pre nových a existujúcich zákazníkov, zvýhodňuje nové licencie a licencie pre viacero zariadení a taktiež zjednocuje ceny naprieč celou Európou. Rátať možno aj s dlho žiadaným modelom predplatného.
Zákazníci bezpečnostného systému od ESETu si už dlho pýtajú možnosť automatického obnovenia licencie. Teraz boli ich prosby konečne vypočuté. ESET prostredníctvom nového cenníka uviedol ročnú licenciu, od ktorej sa následne odvíja nielen mesačné predplatné, ale aj ceny pre viacročné licencie s automatickou obnovou. Tento model bude na Slovensku spustený v priebehu prvej polovice budúceho roka.
Vznik modelu predplatného podnietil zjednotenie cien produktov pre všetkých zákazníkov, nových i dlhodobých. „Ak dizajnujete cenník s ambíciou európskej, resp. globálnej implementácie, musíte zohľadňovať komplexitu a rôznorodosť podmienok v daných krajinách. Pre zjednotenie cien nových ako aj existujúcich licencií, bola pre nás východiskovou práve zvýhodnená cena určená pre súčasných zákazníkov, čím sa špičková bezpečnostná ochrana stáva cenovo dostupnejšou pre širšiu skupinu slovenských zákazníkov,“ hovorí Peter Ohrajter, riaditeľ marketingu a korporátnej komunikácie pre ESET.
Čo takéto zjednotenie znamená? Predovšetkým nižšie ceny. Cena niektorých konfigurácií je vďaka novému cenníku nižšia o viac ako 40 %. Napríklad, ak si nový zákazník zaobstará ESET Internet Security na jeden rok a štyri zariadenia, namiesto necelých 100 eur zaplatí len 54,90 eur.
Chráňte viac, plaťte menej
Týmto príkladom môžeme premostiť k azda najväčšej zmene, ktorú nový cenník prináša. Tou je zjednodušenie a zvýhodnenie ponuky licencií pre viaceré zariadenia, ktoré sa môžu týkať počítačov, smartfónov, tabletov i inteligentných TV.
Postup týchto licencií je celkom jednoduchý. Zákazník si najskôr vyberie stupeň bezpečnostnej ochrany a následne si môže vybrať počet zariadení, do ktorých bude systém implementovaný. Licencovanie každého ďalšieho zariadenia teraz prichádza za jednotnú, zvýhodnenú cenu vo výške 5 eur.
„Z našich dát vyplýva, že slovenská domácnosť už dnes disponuje v priemere piatimi zariadeniami, ktoré sa aktívne pripájajú na internet. Bezpečnosť domácej siete nie je postavená iba na ochrane hlavného zariadenia, ale rovnako na bezpečnosti všetkých pripájaných zariadení či samotného Wi-Fi routra. Aj z tohto dôvodu sme sa rozhodli výraznejšie zvýhodniť licencie pre viacero zariadení, aby bola cenovo prístupnejšia ochrana domácnosti ako celku,“ vysvetľuje Ohrajter.
Novinkám sa nevyhol ani obľúbený rodinný balík ESET Family Security Pack. Ten teraz dokáže chrániť až 10 zariadení, a to bez ohľadu na platformu. Cena tohto balíka činí 84,90 eur na rok.
V menšej nevýhode môžu byť zákazníci, ktorí využívajú ochranu len na jedno zariadenie. Vzhľadom na novú koncepciu zjednotených cien môže nastať situácia, kedy bude takýto zákazník platiť za obnovovanú licenciu o čosi viac. „Veríme, že zvýhodnenie licencií pre viac zariadení bude pre našich zákazníkov atraktívne a dokážu takto navyše ušetriť za ochranu všetkých zariadení v domácnosti. Ak si však súčasný zákazník pri obnove licencie napriek tomu ponechá variant pre jedno zariadenie, bude počas najbližšej obnovy cena za takúto licenciu zvýhodnená oproti štandardnej cene,“ dodáva Ohrajter.
Zjednocujú sa aj zľavy pre vybrané segmenty
V neposlednom rade sú tu zľavy pre vybrané segmenty, ako sú napríklad neziskové organizácie, školy, študenti či zákazníci so zdravotným postihnutím. Aj tie sa s novým cenníkom menia – aktuálne poskytované tri rôzne výšky zliav sa zjednocujú, čo znamená, že zákazníci môžu využiť zľavu až 30 % z cenníkovej ceny produktov spoločnosti. Ďalšou zmenou v súvislosti s týmito licenciami je odstránenie limitácie počtu zariadení.
Napokon tu máme kampaň 3 za 2. V jej rámci môžu zákazníci získať ochranu na tri roky za cenu dvoch. Záujemcovia sa však musia poponáhľať, kampaň platí len do 30. decembra. Zapojiť sa môžu ako existujúci, tak aj noví zákazníci.