Žijeme v dobe, kedy sa postupne presúvame zo sveta tlačených dokumentov do sveta digitálneho. Na tento presun je už síce zvyknutá veľká časť ľudí, niektorí určite nie. Zaužívané zvyky je ťažké meniť, preto aj najnovšie rozhodnutie jednej z najväčších bánk na Slovensku niekoho určite nepoteší.
Tatra banka na svojom webe ešte koncom októbra informovala o zmene, ktorú začne uplatňovať od 1. januára 2023. „S cieľom vytvoriť v našich pobočkách ešte viac priestoru pre konzultácie k vašim finančným potrebám pristupujeme k ukončeniu niektorých servisných služieb,“ píše banka.
„Osobné preberanie výpisov k bežným účtom, termínovaným účtom, kreditným kartám a ďalším produktom už nebude možné,“ vysvetľuje.
Už len poštou alebo e-mailom
Tatra banka ďalej podotýka, že k výpisom z účtov sa budete vedieť dostať len prostredníctvom doručenia poštou alebo e-mailom. „E-mailové zasielanie výpisov alebo zmenu adresy na doručovanie papierového výpisu si jednoducho nastavíte v Internet bankingu, v pobočke alebo na kontaktnom centre DIALOG Live *1100,“ informuje Tatra banka.
Tak, ako to pri zmenách rozsahu poskytovaných služieb býva zvykom, práva máte aj vy, ako zákazníci. Ak totiž so zmenou nebudete súhlasiť, máte právo bezodplatne a s okamžitou platnosťou ukončiť zmluvný vzťah s bankou. Ak banke nedoručíte výpoveď do 31.12.2022, dňom účinnosti zmeny začnú platiť zmenené zmluvné podmienky tak, ako ich navrhla banka.