Koronakríza poškodila mnoho priemyselných odvetví naprieč celým svetom. Sú však aj oblasti, ktorým sa vďaka nespočetným obmedzeniam v podobe lockdownov darilo. Patria medzi ne napríklad streamovacie platformy, a to nielen tie zahraničné, ale aj domáce. Exemplárnym príkladom je služba Voyo.
Služba Voyo sa pred pandémiou netešila zrovna ktovieakej popularite. Príchod lockdownov jej však zahral do kariet a aktuálne sa teší viac ako 400 000 predplatiteľom. Tento ohromný rast prekvapil aj samotné vedenie spoločnosti. To teraz poupravilo svoje očakávania na najbližšie roky, a to tak, že do roku 2026 chce dosiahnuť hranicu 1 milióna predplatiteľov, píše CzechCrunch.
„To, ako veľmi sme v priebehu roku 2021 narástli, je nečakané, samých nás to prekvapilo,“ povedal Daniel Grunt, digitálny riaditeľ mediálnej spoločnosti CME, v rozhovore pre CzechCrunch. Túto vetu pritom vyslovil ešte vo februári, kedy mala platforma „len“ okolo 350 000 predplatiteľov.
„Voyo chce stáť vedľa tých najväčších hráčov na trhu ako najsilnejšia lokálna služba. Je celosvetovým trendom, že si v domácnosti (používatelia) predplácajú viac streamovacích služieb. Očakávame, že v roku 2025 to budú v priemere tri. Voyo chce byť jednou z nich. Od tohto cieľa sme doslova na dosah ruky,“ dodal Grunt.
Bojaschopný „konkurent“
Voyo možno považovať za akúsi zdomácnenú verziu Netflixu, HBO Max či Disney+. V ponuke môžete nájsť vaše obľúbené domáce i zahraničné filmy, seriály či relácie, a to úplne bez reklám. Nové epizódy seriálov si dokonca môžete pozrieť v až 7-dňovom predstihu. Samozrejme, nezabúda sa ani na fanúšikov športu, ktorí majú k dispozícii možnosť sledovať zápasy Fortuna ligy, NHL, NBA, MotoGP, česko-slovenskej MMA či UFC.
Služba ďalej poteší kompatibilitou so širokou škálou zariadení, vrátane počítačov, televízorov, smartfónov a tabletov.
Voyo si každý môže vyskúšať na 7 dní zadarmo. Následne je nutné platiť mesačný poplatok vo výške 5,99 eur.