YouTube patrí k najpoužívanejším a najobľúbenejším aplikáciám. Aj napriek tomu sa musia používatelia vysporiadať s nepríjemnými zmenami či novinkami. YouTube totiž začal potichu testovať nový formát reklamy, ktorý nepoteší asi nikoho.
Ak nemáte predplatenú službu Premium, s najväčšou pravdepodobnosťou sa reklamám nevyhnete. Ako informuje portál Gizmochina, teraz sa testuje nový formát piatich reklám, ktoré sa nedajú preskočiť. Tak vám neostáva nič iné, len si pozrieť všetky. Sťažujú sa na to aj ľudia na Twitteri a iných sociálnych sieťach.
Na túto skutočnosť dokonca reagoval aj samotný YouTube. Komentoval príspevok jednej zo sťažností práve na Twitteri. Potvrdil, že ide o jeden z reklamných formátov, ktorý sa nazýva „Bumper ads“. Zároveň však upozorňuje na to, že ide o krátke reklamy, ktoré by mali trvať iba 6 sekúnd. To znamená, že dokopy si pozriete 30 sekúnd spotov, čo bežne býva aj pri jednej reklame, ktorá sa nedá preskočiť.
Je možné, že práve takýmto spôsobom sa snaží nalákať ľudí, aby si predplatili Premium a dali reklamám zbohom. Všimli ste si už túto novinku aj vo svojom účte?