Minulý týždeň sa už tradične niesol v znamení nových modelov iPhone 14. V technologickom svete ide o veľkú udalosť, o čom svedčia aj reakcie niekoľkých veľkých spoločností. Medzi ne patrí aj jednotka na trhu, Samsung.
Juhokórejská spoločnosť neváhala ani sekundu a hneď po ukončení predstavenia iPhonov na YouTube zverejnila reklamu, v ktorej si z noviniek robí srandu. V reklame naráža na to, že iPhone je opäť „nudný“ a že budúcnosť patrí skladacím smartfónom.
Hlavná hrdinka reklamy, Elena, má rada svoj klasický smartfón, no po zoznámení so skladacím Samsungom začne vidieť skladacie mechanizmy všade okolo seba. Vidí ich pri tom ako číta knihu, v sendviči, v skladacej kolobežke či vo dverách chladničky. Všetko končí návštevou terapeuta, ktorému sa zdôverí, že si neustále kupuje rovnaký telefón. Tým chcel Samsung poukázať na to, že Apple len veľmi zriedka mení dizajn svojich telefónov.
Samsung chcel reklamou poukázať na to, že budúcnosť smartfónov je ohybná a konečne aspoň trochu „iná“. Na konci reklamy Elena podľahne čaru Galaxy Z Flip 4 a objedná si ho.