Záleží pri hľadaní potenciálneho životného partnera či partnerky na tom, aký smartfón používa? Mnohí si zrejme inštinktívne pomyslia, že nie, avšak podľa nového prieskumu, ktorý bol publikovaný na stránke MoneySuperMarket, je odpoveď iná.
Málokto by očakával, že pri pátraní po spriaznenej duši na online zoznamkách môže zohrávať úlohu aj niečo také, ako smartfón. Výsledky štúdie však naznačujú, že na tom naozaj niečo bude.
Pre jej účel boli po celom svete založené čerstvé profily, pričom každý z nich zahŕňal informáciu o značke používaného telefónu, prípadne aj selfie fotografie zachytené konkrétnym modelom, píše MobilMania.cz.
Výsledky boli vyhotovené na základe údajov z 10 krajín, kde mali smartfóny najväčší vplyv. Zistilo sa, že profily, v ktorých boli zahrhnuté informácie o konkrétnom zariadení, mali o až 38 % vyššiu úspešnosť než tie, ktoré neuvádzali žiadnu technológiu.
Vlastníte iPhone? Skúste svoje šťastie
Toto nie zrovna nízke percento naznačuje, že smartfóny na online zoznamkách skutočne nejaký to slovo majú. Najviac sa darilo profilom, ktoré zmieňovali produkty od Apple, predovšetkým iPhony. Ich úspešnosť vzrástla o neuveriteľných 82 %. Desiatkami percent však dokážu pomôcť aj hodinky Apple Watch či slúchadlá AirPods. Úspešnosť profilov zahŕňajúcich značku Samsung vzrástla o približne 19 %.
Čím sa nechváliť?
Je tu však aj druhá strana mince, a síce produkty, ktoré úspešnosti skôr uberali. Absolútne najväčším fiaskom bola značka BlackBerry, ktorej zmienenie viedlo k poklesu počtu zhôd o až 77 %. Pohoršiť môže aj značky ako Huawei a Oppo. Pri tých úspešnosť klesla o 24 % a 22 %.
Samozrejme, pri online zoznamovaní je kľúčové mať na profile vyvesenú kvalitnú fotografiu alebo fotografie. Podľa štúdie najviac používateľov preferuje selfie fotografie zo smartfónov Pixel, konkrétne až 44 %, pričom na druhom mieste sa umiestnil Samsung s podielom 32 %. Prekvapivo, iPhone skončil až tretí.