Spoločnosť Slovak Telekom už vyše dňa bojuje s rozsiahlym kybernetickým útokom, ktorý ovplyvnil mnohé interné systémy, webovú stránku či mobilnú aplikáciu. Aj napriek snahe zásahového tímu sa zatiaľ nepodarilo obnoviť úplne všetko. Ak máte naplánovanú cestu do jednej z predajní, mali by ste spozornieť, ešte stále totiž môže fungovať v obmedzenom režime.
Telekom: Konektivita funguje
Dobrou správou pre všetkých zákazníkov Telekomu je fakt, že konektivita rôznych služieb nebola ovplyvnená. To, čo spôsobilo výpadok interných systémov zatiaľ nie je známe.
„Našou najvyššou prioritou bolo, aby naši zákazníci mohli neustále využívať svoje služby na našich sieťach. Aj počas vážneho útoku sme dosiahli, aby prevádzka služieb zákazníkov prebiehala v plnom režime a ich komunikačné potreby boli naplnené. Nepretržité poskytovanie služieb je kľúčové pre naše fungovanie na trhu,“ opísal aktuálnu situáciu expert korporátnej komunikácie a hovorca Slovak Telekom Michal Korec.
Čo funguje a čo nefunguje?
- na predplatených kartách si môžu zákazníci tiež aktivovať dátové balíčky cez SMS a dobiť kredit osobne na predajniach, cez platobné terminály či bankomaty vybraných bánk
- na mesačných paušáloch sa už dajú aktivovať dátové balíčky cez SMS
- naše call centrá fungujú a naše predajne sú otvorené, aj keď s limitovanými možnosťami
- čiastočne je obnovený aj náš web www.telekom.sk. Zákazníci si môžu prezerať ponuky služieb, informácie, cenníky, majú prístup do Wiki či FAQ. Zatiaľ nie je k dispozícii e-shop pre nákup nového smartfónu či paušálu
- Telekom aplikácia nie je funkčná pre manažovanie služieb
Je teda zjavné, že Telekom sa naďalej trápi aj dnes a s problémami vám nemusia pomôcť ani na predajniach. Pred tým, ako jednu z nich navštívite, by ste sa mali najprv informovať na infolinke. Hneď, ako budeme mať viac informácií budeme tento článok aktulizovať.