Vyzerá to tak, že Netflix sa z problémov ešte nespamätal. Len pred pár dňami sme hovorili o tom, že mu odchádzajú diváci a na zvýšenie ich počtu chce začať s postupným vydávaním epizód seriálu. Tento raz chce upraviť sumu za predplatné, ktorá sa konečne zníži. No nebude to zadarmo.
Zahraničný portál Hollywood Reporter priniesol informáciu o tom, že Netflix potvrdil zavedenie reklám do svojej streamovacej služby. Práve to je tým háčikom, vďaka čomu bude možné získať lacnejšie predplatné.
Budúcnosť reklám v Netflixe potvrdil aj výkonný riaditeľ Ted Sarandos na reklamnom festivale Cannes Lions. Podľa jeho slov chcú na lacnejšie predplatné prilákať viac divákov, ktorých v posledných mesiacoch stratili. Niektorým ľuďom totiž sledovanie reklám neprekáža tak veľmi ako ostatným. Nevylúčil dokonca ani odkúpenie spoločnosti, aj keď verí tomu, že sa im podarí vyrovnať straty.
Zatiaľ nepoznáme presný dátum spustenia lacnejšej verzie streamovacej služby a ani to, či bude dostupná hneď aj u nás. Je teda otázne, o koľko zlacnie predplatné Netflixu. Taktiež nevieme, ako často sa reklamy počas sledovania objavia. Každopádne ide o zaujímavý plán do budúcna, ktorý sa môže naozaj uchytiť.
Boli by ste ochotní sledovať viac reklám za cenu nižšej sumy predplatného?