Najväčšia slovenská banka na svojom webe zverejnila informáciu, ktorá nepoteší azda nikoho. Slovenska sporiteľňa upozorňuje na výpadok, ktorý je naplánovaný na 18. júna. Týkať sa bude tých najzákladnejších služieb. V určitých časových intervaloch sa nebude dať platiť a fungovať nebude ani internetové bankovníctvo.
Banka hovorí, že ide o „dlhodobo plánovanú odstávku,“ počas ktorej chce vylepšiť Georgea a ďalšie služby. „V sobotu 18. júna tak budú niektoré služby nedostupné alebo bude ich používanie obmedzené,“ spresňuje na svojom webe.
Čo nebude fungovať?
Od 0:00 do 1:30
- Debetné karty, bankomaty, vkladové bankomaty Slovenskej sporiteľne, platenie cez internet, mobilné platby cez Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay a Fitbit Pay.
V uvedenom čase môžete hotovosť vyberať z bankomatov iných bánk a platiť v obchodoch, ktoré nevyužívajú terminály Slovenskej sporiteľne.
Od 5:00 do 14:00 (úplná odstávka)
- George, Internetbanking, mobilná aplikácia George, Sporopay, Databanking, Business24, Business24 mobilná aplikácia, Telephonebanking, MultiCash, Klientske centrum – aktívne operácie, SMS služby a API rozhranie pre tretie strany
Od 14:00 do 23:00 (obmedzenie)
- zadané platby do iných bánk a zahraničné platby budú v obratoch (mobilná apka) alebo v histórii (počítačová verzia) zobrazené ako spracovávané. Platby nie je potrebné opätovne zadávať, budú zúčtované automaticky po ukončení obmedzení po 23:00,
- splatenie kreditnej karty bude viditeľné iba na účte, z ktorého sa platba realizovala,
- nebudú zobrazené aktuálne zostatky na účtoch,
- nebude možné nastavenie trvalých príkazov a inkás, nastavenie notifikácií, zriaďovanie a zmena produktov a služieb.
Od 5:00 do 14:00
- mToken
Od 5:00 do 14:00
- PartnerPortal
Od 5:00 do 12:00
- Push, SMS a e-mailové notifikácie o obratoch, platbách kreditnými a debetnými kartami, elektronické výpisy (PDF, SEPA XML, MT940)
Pomôcť môže klientske centrum
V čase od 5:00 do 14:00 vám klientske centrum pomôže s aktivovaním/deaktivovaním platobných kariet (debetné aj kreditné) a dokáže tiež poskytovať informácie o zostatku na účte a všeobecné informácie.
Do klientskeho centra sa dovoláte na telefónnych číslach: 0850 111 888 (zo zahraničia +421/2/58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888) alebo 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888)