Len včera sme vás informovali o tom, že ČSOB banka bude mať plánovanú odstávku svojich služieb. Tá by mala prebehnúť už dnes (vo štvrtok) v čase od 22.00 do 23.59. Problémy nastali ale oveľa skôr. Výpadok evidujeme už teraz.
Od štvrtkového rána pribúdali komentáre nespokojných klientov na facebookovom profile ČSOB banky. Sťažovali sa na to, že sa nemôžu prihlásiť do svojej mobilnej aplikácie a nefunguje im mobilné bankovníctvo. Problémy pretrvávali nielen na Slovensku, ale aj v susednom Česku.
Pracovníci ČSOB banky reagovali aj na facebookové komentáre, no oficiálne stanovisko zverejnili aj na svojej stránke.
„Vážení klienti, aktuálne evidujeme nedostupnosť jedného z kanálov elektronického bankovníctva – mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na vyriešení situácie intenzívne pracujeme. Pre správu svojich financií však môžete aj naďalej využívať internetbanking Moja ČSOB, ktorý funguje bez obmedzení. Z prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme,“ napísali na svojom webe.
Ak máte problémy s prihlásením do svojej mobilnej aplikácie a potrebujete uhradiť nejaké záväzky, môžete sa prihlásiť do webovej verzie internetbankingu. Tá zatiaľ funguje tak, ako by mala.
Evidujete výpadok aplikácie ČSOB banky aj vy?