Najväčšia banka na Slovensku, Slovenská sporiteľňa, na svojom webe začala upozorňovať na výpadok, ktorý naplánovala na 19. marca, všimol si server Živé. Počas tohto dňa nebudú v určitých časových intervaloch fungovať najzákladnejšie služby.
Ako banka upozorňuje, ide o „dlhodobo plánovanú odstávku“ s cieľom vylepšiť Georga a ďalšie služby. Pre zákazníkov to však znamená, že počas tohto dňa nebudú k dispozícii azda všetky najpoužívanejšie služby.
Čo teda nebude fungovať?
Od 0:00 do 1:00
- Kreditné karty – fungovať budú len v bankomatoch a platobných termináloch iných bánk
05:00 do 10:00
- Autorizácia internetových platieb cez 3D Secure (platby budú zrealizované bez dodatočného overenia)
- Elektronické výpisy (PDF, SEPA XML, MT940)
05:00 do 12:00
- George, Internetbanking, mobilná aplikácia George, Sporopay, Databanking, Business24 + mobilná aplikácia, Telephonebanking, MultiCash, Klienske centrum, SMS služby a API
- mToken – podpisovanie
05:00 – 14:00
- PartnerPortal
12:00 do 23:00
Obmedzené používanie týchto služieb:
- Zadané platby (vrátane okamžitých platieb) do iných bánk a zahraničné platby. Platby sa zúčtujú automaticky po ukončení obmedzení.
- Splatenie kreditnej karty sa zobrazí len na účte, z ktorého sa platba realizovala
- Nezobrazia sa aktuálne zostatky na účtoch
- Nebude možné nastavenie trvalých príkazov a inkás, notifikácií a pod.
Pomôcť môže Klientske centrum
V čase od 5:00 do 12:00 budete môcť cez klientske centrum aktivovať a blokovať platobné karty (debetné, kreditné) a zároveň zistiť zostatok na účte či všeobecné informácie.
Do Slovenskej sporiteľne sa dovoláte na čísle 0850 111 888 (zo zahraničia +421 2 58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia + 421 915 111 888) alebo 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888).