Žena zo severnej časti Londýna sa rozhodla si prostredníctvom miestneho mobilného operátora Sky Mobile objednať nový iPhone 13 Pro Max, najdrahší model z aktuálnej série vlajkových lodí od Apple. Vo vytúženej zásielke si však našla niečo úplne iné (a oveľa lacnejšie), píše iMore.
Khaoula Lafhailyová si smartfón objednala priamo cez operátora, ktorý jej ho po zaplatení odoslal. V krabičke sa však namiesto iPhone 13 Pro Max nachádzalo mydlo na ruky v hodnote 1 libry.
Čo sa stalo?
Proces doručenia mal byť zabezpečený kuriérskou službou DPD, a to v nasledujúci deň. Počas toho však kuriér kontaktoval ženu so slovami, že uviazol v zápche.
Nespokojná zákazníčka však tvrdí, že videla, ako kuriér prišiel k domu, odfotil si dvere a odišiel. Ten situáciu videl úplne inak. Povedal, že prišiel ku dverám, zaklopal, no nikto mu neotváral. Lafhailyová tieto slová označila za veľkú lož, nakoľko vraj všetko videla na vlastné oči cez okno svojho bytu.
V nasledujúci deň dorazil úplne iný kuriér, od ktorého prebral zásielku Lafhailyovej manžel. Keď ju však doma spolu otvorili, vo vnútri nebol smartfón, ale mydlo.
Lafhailyová tvrdí, že zaplatila 150 libier vopred a následne sa uviazala trojročnou zmluvou na zaplatenie celkovej čiastky vo výške 1 521 libier. Operátor Sky News vraj okamžite po nahlásení chybnej dodávky začal vyšetrovanie, no doposiaľ na nič neprišiel.
Z podozrivého chovania prvého kuriéra je pravdepodobné, že išlo o krádež. Vyšetrovanie však zatiaľ neprinieslo žiadne ovocie.