Obľúbená komunikačná platforma Slack, ktorú využívajú mnohé firmy a technologické komunity, čelí problémom. Služba kvôli bližšie nešpecifikovaným výpadkom nepracuje správne, fungovať nemusí odosielanie a prijímanie správ.
Rovnako môžu mať používatelia problém s pripájaním do diskusných miestností, poprípade musia čakať dlhší čas, kým sa ich obsah načíta. Ako sme uviedli, Slack je najmä podnikovým nástrojom. Aktuálne problémy tak v prvom rade ovplyvňujú tímovú komunikáciu vo firmách.
Výpadok služby Slack ilustrujú záznamy a hlásenia od používateľov na známom webe downdetector.com. O komplikáciách informuje aj samotná platforma na vlastnej stránke status.slack.com.
Podľa poslednej aktualizácie vývojári hľadajú príčinu komplikácií a pracujú na jej odstránení. Zatiaľ sa im to však nepodarilo. Pokiaľ v práci Slack využívate a nedarí sa vám nadviazať spojenie s kolegom, použite iný komunikačný kanál, prípade si spravte prestávku na kávu.
Pripomenieme, že to nie je prvýkrát, čo túto komunikačnú platformu zasiahol masívnejší výpadok. Podobná situácia nastala takmer presne pred rokom. Služba prestala dočasne fungovať vlani 4. januára po 16. hodine nášho času. Jej prevádzku sa vtedy podarilo obnoviť po niekoľkých hodinách.