Už čoskoro na náš trh oficiálne vstúpi značka OPPO, ktorá vo svete v súčasnej dobe trhá rekordy a obsadzuje predné priečky najpredávanejšej značky na trhu mobilných telefónov. Na slovenský trh vstúpi so smartfónmi z radu OPPO Reno5.
Spoločnosť bola založená v roku 2004 a veľmi rýchlo si získala silnú pozíciu na trhu. V Q1 roku 2021 si dokonca pripísala 11-percentný podiel na svetovom trhu so smartfónmi.
V súčasnej dobe je OPPO jeden z najväčšej svetových výrobcov smartfónov na svete. Medziročne firma ďalej rastie o desiatky percent a to aj v tejto dobe, kedy sa rast konkurenčných spoločností často naopak spomaľuje. K viac ako 40 krajinám na 5 kontinentoch s oficiálnym zastúpením značky sa teraz pripojí aj Slovensko.
Zameranie na inovácie a dizajn
Aby mohla značka OPPO na vysoko konkurenčnom trhu mobilných telefónov uspieť, investuje miliardy dolárov do výskumu a vývoja, v spolupráci s poprednými svetovými dizajnérmi. Len v roku 2019 investovala spoločnosť do výskumu 1,42 miliardy dolárov a v nasledujúcich troch rokoch investuje ďalších 7,2 miliardy dolárov. OPPO prevádzkuje 6 výskumných inštitútov a 4 výskumné centrá, v ktorých pracuje cez 10 000 vedcov a výskumníkov – to je 25 % všetkých zamestnancov spoločnosti. Jej produkty vznikajú v 9 výrobných centrách vybavených najmodernejšími technológiami. Zo 70 % je výroba plne autonómna a na 90 % je automatizované testovanie produkcie.
Expresné nabíjanie a špičkové fotoaparáty
Pri vývoji smartfónov sa OPPO sústredí predovšetkým na špičkovú kvalitu fotografií a displejov alebo na extrémne rýchle dobíjanie batérií. Jedným z hlavných cieľov značky je taktiež sprístupniť širokej verejnosti najnovšiu mobilnú sieť 5G a to aj v nižších produktových radoch.
Technológie patentovaného bleskového nabíjania SuperVOOC/VOOC umožňuje dobíjanie batérií smartfónov výkonom až 65 wattov. V závislosti na konkrétnom produkte a kapacite danej batérie to u priemerného zástupcu znamená až 2 hodiny telefonovania po 5 minútach dobíjania aj dobitie smartfónov na 95 % kapacity batérie len za 30 minút.
Pre značku OPPO je taktiež dôležitý dizajn produktov, ale nie na úkor kvality alebo úžitkovej hodnoty, práve naopak. Aj k dizajnu značka pristupuje tak, aby bolo používanie jej produktov predovšetkým pohodlné a praktické.
OPPO smartfóny bežia na OS Android, ktorý je doplnený o vlastnú užívateľsky prívetivú nadstavbu ColorOS. To užívateľom umožňuje kreatívne nastavenie prostredia telefónu podľa vlastných preferencií, zvyklostí alebo napríklad nálady.
Vstup na trh značka zaháji predajom zástupcov produktového radu OPPO Reno5. Postupne však bude na trh uvádzať ďalšie produkty zo svojho portfólia, napríklad slúchadlá.
Značka OPPO oficiálne vstúpi na slovenský trh v horizonte niekoľkých týždňov a to spolu so špeciálnou ponukou.
Značka OPPO
OPPO je predná svetová značka na poli inteligentných telefónov a zariadení. Svoj prvý mobilný telefón spoločnosť uviedla na trh už v roku 2008 a od samého začiatku sa snaží do technológií vkladať svoje srdce i dušu. Zároveň neúnavne usiluje o dokonalú harmóniu dizajnu a inovácií. Dnes spoločnosť ponúka širokú škálu inteligentných zariadení v čele so sériami smartfónov s označeniami Find a Reno. Okrem toho poskytuje svojim používateľom vlastnú softvérovú nadstavbu používateľského prostredia ColorOS. OPPO pôsobí vo viac ako 40 krajinách sveta. Na celom svete má taktiež 6 vlastných výskumných ústavov a 5 centier výskumu a vývoja.