Trh so streamovacími službami zaznamenal v poslednom období značný nárast, pod ktorý sa nepochybne podpísala aj pandémia koronavírusu a s ňou spojené väčšie množstvo času stráveného doma. Je vysoko pravdepodobné, že minimálne jednu z týchto služieb využívate aj vy. Medzi najväčších hráčov sa aktuálne zaraďuje Netflix, HBO GO/Max, Amazon Prime Video, Disney+ či dokonca aj Apple TV+.
Apple TV+ je streamovacia služba od spoločnosti Apple, ktorá mala pomerne náročný vstup na trh. Prišla totiž o čosi neskôr, čo znamenalo, že takmer všetok podiel na trhu si stihla uchmatnúť konkurencia. Musela tak vymyslieť stratégiu, ako sa s touto nepriaznivou situáciou vysporiadať, prípadne ju otočiť vo svoj prospech.
Spoločnosť prebrala mnoho riešení, pričom minimálne jedno z nich aj reálne zaviedla. Ak si zakúpite nový iPhone, iPad, Mac či Apple Watch, získate k vašej kúpe aj ročné predplatné služby Apple TV+, a to úplne zadarmo. Táto ponuka však nebude trvať večne, jej platnosť vyprší koncom tohto mesiaca, píše server MacRumors.
Aby sme boli konkrétnejší, ponuka nekončí úplne, len ju Apple „mierne“ osekal. Ku každej kúpe vybraného zariadenia užívateľ získa nie ročné, ale len 3-mesačné predplatné služby Apple TV+. Nové podmienky platia od 1. júla.
O tejto pre mnohých nie veľmi potešujúcej novinke gigant informoval včera prostredníctvom svojich webových stránok. Ak ste teda uvažovali nad kúpou nového Apple zariadenia s myšlienkou, že k nemu dostanete aj ročné predplatné streamovacej služby, musíme vás sklamať. No na druhú stranu, stále máte ešte 2 týždne čas.
Apple sí verí, 3-mesačná skušobná doba zrejme bohate stačí
Prečo sa Apple takto rozhodol? Keď služba vstupovala na trh, ponúkala doslova žalostne nízke množstvo obsahu, čo znamenalo, že gigant musel popularitu služby postaviť na dobrom mene. A čo lepšie posilní reputáciu čerstvej služby ako ročné predplatné, za ktoré užívateľ (technicky) nemusí zaplatiť ani cent? Dobrá odpoveď sa hľadá len ťažko.
Od toho času však už ubehol nejaký ten piatok a obsah v prostredí Apple TV+ rozhodne nabral na objeme. Apple podľa všetkého verí, že množstvo ponúkaného obsahu je dostatočne vysoké na to, aby mohol upustiť od svojej pôvodnej ponuky a znížiť ju na štvrtinu.