Operátor SWAN momentálne rieši veľmi nepríjemnú situáciu. V časti hlavného mesta Slovenska mu vypadlo pripojenie. Vyplýva to z hlásení zákazníkov na facebookovom profile spoločnosti SWAN.
„Už viac ako 67 hodín nejde váš internet!,“ rozčuľuje sa jeden zo zákazníkov. „Kedy bude konečne obnovený?! Aspoň zareagovať na kritiku od zákazníkov by ste mohli!“ Pokračuje.
Podľa slov zákazníka má byť výpadok okolo ulíc Jurská a Malokarpatská. Či sú zasiahnuté aj ďalšie ulice momentálne zisťujeme.
„Nejde internet a televízia. Za 4 dni nie ste schopní vyriešiť problém. Máte výpadok a vy ani nedáte vedieť klientom, čo je toto za prístup. Ale hlavne, že faktúru nezabudnete poslať na mail,“ opisuje svoju frustráciu ďalší zákazník.
Zákazníkom po nezvyčajne dlhom výpadku (až 4 dni) prišla SMS správa, ktorá ich o probléme informovala. To sa samozrejme podpísalo aj pod komentáre, s ktorými SWAN na Facebooku zápasí.
SWAN: Výpadok nie je naša vina
Výpadok nemal byť spôsobený operátorom, vysvetľuje oficiálny profil spoločnosti.
„Dobrý deň, veľmi nás mrzí táto situácia, ktorá nastala nie naším zavinením. V lokalite prišlo k porušeniu našej optickej siete treťou stranou. Ihneď po zistení sme začali pracovať na oprave. Žiaľ, v danom mieste je ťažký prístup, preto to trvá dlhšie. Pripojenie na Malokarpatskej ulici je momentálne už funkčné a teraz pracujeme na odstránení poruchy na Jurskej ulici. Chápeme, že v aktuálnom období práce z domu je táto situácia o to pálčivejšia a robíme všetko pre to, aby výpadok bol čo najkratší. Ďakujeme za pochopenie,“ odpovedal operátor.
Operátor pre TECHBYTE poskytol nasledovné vyjadrenie. Prinášame ho v plnom znení.
„Uvedomujeme si, aký dôležitý je internet v týchto dňoch a preto nás veľmi mrzí výpadok na Jurskej a Malokrasňanskej ulici v Rači, ku ktorému došlo tento týždeň. Ide o najrozsiahlejší výpadok v histórii SWANu.
V pondelok 3. mája došlo k narušeniu našej optickej siete pri rozkopávke a následných zemných prácach iným subjektom. Výpadok sme odhalili pomocou monitorovacích nástrojov a okamžite bol na miesto vo večerných hodinách vyslaný ako interný tím, tak zmluvní špecialisti na odstraňovanie podobných incidentov. Až na druhý deň, za svetla sme odhalili, že k poškodeniu infraštruktúry došlo na viacerých miestach.
Odstránenie incidentu vyžadovalo špecializovaný zásah a reinštaláciu aj pod cestnou komunikáciou. Tú navyše včera skomplikoval silný dážď, ktorý lokalitu zasiahol. Napriek tomu už tretí deň pracujeme na odstránení výpadku a veríme, že do večerných hodín sa to podarí.
Tento výpadok, ktorý nebol spôsobený našim vlastným pričinením, ale neodborným zásahom pri stavebných prácach inou firmou, zasiahol zhruba 260 domácností v mestskej časti Bratislava – Rača. Všetkým sa ospravedlňujeme a v nasledujúcich dňoch ich budeme informovať o forme kompenzácie.“
ich chyba to síce byť nemusí, ale správať sa ako kujón a nedať vedieť ľudom, ktorí môj biznis živia je len a len na ich triko…
Každý operátor sa len vyhovára, ale faktúry vedia poslať načas
Nechcem obhajovat, ale akosi faktury spracuvava, odosiela sam system… (teda dufam ze to nerobia manualne 🙂 )
Dve ulice maju vypadok a taketo mega spravy? Na webe na fb pomaly promo… Admin alebo niekto z techbyte vsak tam byvas? Ta odpoved smsky je asi nejaky redaktor techbyte. Preco inak by ste koli 2 uliciam pisali taketo clanky???
Ozaj nic zaujimave