Inteligentný športový náramok Xiaomi Mi Band 6 (Mi Smart Band 6) bol predstavený len nedávno, koncom marca. Cenovo dostupné príslušenstvo je stále vyhľadávané, do súčasnosti si jeho 7. generáciu zakúpilo cez 1 milión zákazníkov.
Na čínskej sociálnej sieti Weibo sa dosiahnutým míľnikom pochválil šéf spoločnosti Xiaomi, Lei Jun. Dá sa predpokladať, že väčšina tovaru zostala na domácej pôde v Číne. Mi Band 6 sa v Číne predáva od 2. apríla, na ďalších trhoch sa objavuje len postupne, s odstupom niekoľkých týždňov.
Nejde o najlepší výkon športového náramku. Mi Band 3 presiahol métu 1 milióna predaných kusov za 17 dní od jeho uvedenia. Ešte lepšie sa v úvodnej fáze predával aj Mi Band 4, pripomína GSMArena.
Mi Band 6 však stále dokáže zaujať, a to aj napriek tomu, že konkurencia v posledných rokoch zosilnela. Xiaomi pôsobí v tejto kategórii zariadení už 7 rokov, Prvý Mi Band bol predstavený v roku 2014.
Jeho vtedajšie schopnosti neboli nejak bohaté, aspoň v porovnaní so súčasnými nárokmi. V priebehu 9 mesiacov si ale našiel cestu k 10 miliónom zákazníkov. Vtedy stál necelých 20 eur, dnes je cena náramku Mi Band 6 skoro 3-násobná. V závislosti od trhu a predajcu stojí približne 55 eur.
Zákazník za tieto peniaze dostane väčší AMOLED displej (1,56″, 152 x 486 px.), vodotesnosť 5 ATM, sledovanie tepu, nasýtenia krvi kyslíkom, spánku a stresu, ako aj 30 športových režimov, Bluetooth 5.0 alebo 14-dňovú výdrž na jedno nabitie.