Jeden z najväčších poskytovateľov internetového pripojenia na Slovensku, spoločnosť UPC, mala včera veľký výpadok služieb. Pochopiteľne, zákazníci neostali chladní a okamžite vyjadrili svoj názor na haprujúcu konektivitu.
UPC si zhoršenia kvality služieb uvedomuje, preto sa rozhodla, že zákazníkov bude kompenzovať vo výške odpustenia poplatku za 1 deň. To v praxi znamená, že zákazníci budú mať nižšiu faktúru od 30 centov (pri 9 € programe) do 76 centov (pri najdrahšom programe).
UPC: Bolo to zlyhanie hardvéru
K veľkému výpadku došlo včera v ranných hodinách, neskôr aj v podvečer, keď prestali fungovať zahraničné webstránky. Slovenské weby naopak fungovali bezproblémovo. Operátor hovorí, že za problémami stála veľká porucha na hlavnej aj záložnej linke medzi Viedňou a Frankfurtom. Tú sa podarilo opraviť až o 22:15.
Momentálne nie je jasné, komu tieto linky patria. Jediné, čo firma spresnila je to, že šlo o hardvérové zlyhanie. Spoločnosť sa do hľadáčika médií aj zákazníkov nedávno dostal po tom, ako oznámil zvyšovanie cien. Paradoxne to robí preto, aby mohol skvalitniť svoje služby.
Idiot..mne spôsobili škodu vyššiu ako 50eur
verim, ze mas aj biznis zmluvu a nie domace pouzitie internetu..
Idioti,že sa nehanbía!Mne spôsobili skodu(musel som si aktivovať dáta na prácu z domu)
Zlodejská UPC