Aj keď žijeme v modernej dobe, priestor pre gigantické prešľapy sa nájde vždy. Svedkom jedného takého prešľapu sa stala žena z Číny, ktorá si objednala nový iPhone 12 Pro Max. To, čo jej prišlo domov, však zariadenie nepripomínalo ani zďaleka. I keď zložením možno trochu.
Žena menom Liu za nový iPhone utratila v prepočte viac ako 1250 eur. Asi ako každý, kto si niekedy objednal smartfón, aj ona očakávala, že jej domov príde vytúžené zariadenie. V zásielke však prišlo niečo iné, a to jogurtový nápoj s príchuťou jablka, nie smartfón, informuje server iPhone Hacks.
iPhone 12 Pro Max si pritom objednávala z oficiálneho obchodu Apple, nie z neoverených tretích strán. Práve preto je celý incident ešte úsmevnejší, teda aspoň pre tých, ktorí si o ňom prečítajú. Liu vysvetlila, že si smartfón nebola vyzdvihnúť osobne, ale si ho nechala doručiť kuriérskou službou priamo na miesto jej bydliska.
Apple a kuriérska služba sú za jedno – iPhone 12 Pro Max vraj dodali
Áno, takéto situácie sa dajú riešiť, no práve v tejto chvíli prichádza háčik. Kuriérska služba, konkrétne Express Mail Service, i samotný Apple prehlásili, že iPhone 12 Pro Max dodali.
Celá situácia sa prebojovala až k miestnej polícii, ktorá prípad aktuálne rieši ako trestný čin krádeže. Žiaľ, zatiaľ nie je jasné, kto je vinníkom, resp. kto vymenil smartfón za jogurtový nápoj.
Polícii má dopomáhať aj zainteresovaná kuriérska služba, ktorá si za účelom investigácie najala špeciálnych pracovníkov. Apple na incident reagoval podobne, teda slovami, že taktiež rozbehol vyšetrovanie. Verí, že prípad sa už čoskoro vyrieši.
vsak APPLE vie o aky IMEI telefonu ide tak ked ho niekto zaregistruje a zacne pouzivat tak maju zlodeja popripade cloveka ktory kupil od zlodeja hned chyteneho.
apple to má na saláme…oni prachy dostali a viac ich zákazník/čka NEZAUJIMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale na 99% je vina u kuriéra !!!!!!!! V apple by si zamestnanec totiž nedovolil kradnúť pretože ho nájdu podľa IMEI na 100% !!!!!!!!!! Taký dement môže pracovať len v kuriérskej spoločnosti…to je to isté ako poštári Slovenskej Pošty ktorý radi kradnú z balíčkov….
Horšie to má tá baba, pretože NEMA AKO DOKAZAŤ že v danom balíku NEBOL ten šitfoun…
Celé je to inak chyba v tomto uponáhľanom svete, pretože si nemôžete balík otvoriť a overiť obsah pred kurierom, napriek tomu že mnoho eshopov to odporúča, ale kuriér vám povie že NEMA ČAS a buď vezmeš mačku vo vreci alebo vitaj……………………………..JE TO TAK…