Slovenská spoločnosť Sygic sa zaradila do skupiny elitných značiek, ktoré oceňujú spotrebitelia aj uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Cenu Superbrands, ktorá je potvrdením kvality značky pri každodenných rozhodnutiach zákazníkov, získal Sygic už po štvrtý raz. Spoločnosť o tom informuje v tlačovej správe.
Program Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou, ktorá hodnotí a
oceňuje značky vo viac ako 90 krajinách na 5 kontinentoch. Tento rok na Slovensku
posudzovali až vyše 1500 obchodných značiek, ktoré aktuálne pôsobia na trhu.
Odborná komisia, tzv. Brand Council programu Superbrands, hodnotila nominantov na základe spotrebiteľského prieskumu a následne podľa odborných kritérií vybrala tie, ktoré predstavujú absolútnu špičku medzi konkurenciou.
Slovenská firma Sygic opäť získala pečať Slovak Superbrands v segmente navigácií
„Teší nás, že Sygic má v mysliach zákazníkov svoje pevné miesto, a prax ukazuje, že nielen na Slovensku. Milióny ľudí na celom svete využívajú naše produkty, ktoré nás baví neustále vylepšovať. Sme hrdí, že vďaka startupovému drivu a flexibilite dokážeme byť partnermi aj konkurenciou tým najväčším hráčom v globálnom IT biznise,“ uviedol Roman Paulen, Chief Marketing Officer spoločnosti Sygic.
So značkou Sygic sa spájajú neustále technologické a produktové inovácie, ktoré zvyšujú
komfort, ale najmä bezpečnosť pri šoférovaní. Od roku 2018 je navigácia dostupná pre používateľov smartfónov s iOS na platforme CarPlay, v najbližších mesiacoch sa bude dať pripojiť a zobraziť na displeji auta už aj cez konektivitu Android Auto.
Okrem používateľov osobných áut poznajú Sygic aj šoféri kamiónov, záchranné zložky, ale aj firmy z rôznych oblastí biznisu.
Príbeh slovenskej značky Sygic sa začal písať v roku 2004, kedy Michal Štencl, Martin Kališ a Peter Pecho založili firmu pre vývoj GPS navigácie. Už v roku 2009 bol Sygic prvou GPS navigáciu na svete pre iPhone. Najinštalovanejšou offline navigáciou s viac ako 18 miliónmi inštalácií sa stala po ôsmich rokoch svojho pôsobenia na globálnom trhu.
Odvtedy stúpol počet jej používateľov na dnešných vyše 200 miliónov. V roku 2020 získala funkcia Traffic Lights, ktorá v navigácii v reálnom čase ukazuje stav semaforov, cenu CES 2020 za jednu z najlepších inovácií.