Operátor O2 sa rozhodol rozšíriť ponuku nástrojov, prostredníctvom ktorých ho môžu jeho zákazníci kontaktovať. Klasickú horúcu linku, chat na webe operátora a mobilnú aplikáciu doplnil obľúbený WhatsApp.
Operátor v správe pre médiá vysvetľuje, že komunikácia cez WhatsApp zákazníkom ušetrí čas. V konverzácii môžu odpovedať vtedy, keď sa im to najviac hodí, pričom sa žiadna správa nestratí.
Operátora môžu zákazníci pomocou obľúbenej aplikácie kontaktovať od dnešného dňa, t.j. 16. februára. Pracovníci zákazníckej linky v minulom roku vybavili prostredníctvom rôznych kanálov 70 tisíc volaní a 20 tisíc chatov. Ďalší komunikačný kanál tak asi padne vhod.
Novinka je určená pre všetkých zákazníkov O2, ako aj pre tých, ktorí sa chcú dozvedieť o službách operátora O2 viac.
Komunikácia je jednoduchá a zákazník ju odštartuje tak, že v novom chate si zo zoznamu vyberie číslo linky 949 alebo 940 alebo vytvorí nový kontakt s číslom 0949 949 949 alebo 0949 949 940.
Konverzáciu môže odštartovať aj odklikom na WhatsApp odkaz na webe O2. Nový spôsob komunikácie môžu využiť aj zákazníci digitálneho operátora Radosť.
O2 je prvým mobilným operátorom na Slovensku, ktorý zákazníkom sprístupňuje komunikáciu cez WhatsApp.
Pripomenieme, že možnosti populárnej chatovacej aplikácie využíva aj Samsung. Technickú podporu cez WhatsApp zákazníkom poskytuje od marca 2019, pracovníkov zastihnete na čísle 0800 726 786.
WhatsApp môže byť dobrým spôsobom, ako komunikovať s firmami, ktorých produkty nakupujeme a používame. Časom by si mohli obľúbenú službu osvojiť aj ďalšie veľké spoločnosti, ktoré potrebujú so zákazníkmi komunikovať rýchlo a efektívne.
Na záver uvedieme, že pracovníci zákazníckej linky O2 sú k dispozícii každý pracovný deň a v sobotu od 6. do 22. hodiny.