Podľa prieskumu KPMG, organizácie nezávislých členských spoločností poskytujúcich služby v oblasti auditu, daní a poradenstva, je operátor 4ka najobľúbenejšou značkou na Slovensku v kategórii telekomunikácií.
Spoločnosť KPMG zostavuje rebríček TOP 50 najobľúbenejších značiek na Slovensku už štvrtým rokom.
V celkovom rebríčku TOP 50 najobľúbenejších značiek obsadil mobilný operátor 24. miesto, čím sa umiestnil v prvej polovici najobľúbenejších značiek Slovákov podľa KPMG za rok 2020.
Operátor v správe pre médiá píše, že pozíciu lídra vo svojej kategórii si získal najmä atraktívnou cenovou propozíciou, jednoduchou a jasnou komunikáciou, ktorú z pohľadu zákazníckej skúsenosti ocenilo najviac Slovákov.
4ka ako miláčik Slovákov
„Sme veľmi hrdí, že sme uspeli v silnej konkurencii medzi ostatnými mobilnými operátormi. Ako najmladší mobilný hráč na trhu, nás to teší ešte omnoho viac, pretože za necelých 6 rokov našej existencie, slovenskí zákazníci ocenili naše úsilie a svojim hlasovaním nás posunuli na prvú pozíciu v prieskume zameranom na zákaznícku skúsenosť v sektore telekomunikácií “, uviedol Roland Kyška, riaditeľ marketingu a korporátnej komunikácie 4ka.
Do prieskumu KPMG TOP 50 sa zapojilo 2500 respondentov z celého Slovenska so 118 značkami v deviatich sektoroch. Titul vôbec najobľúbenejšej značky obsadilo tretí rok po sebe kníhkupectvo Martinus.
Na prvých 10 miestach dominujú subjekty pôsobiace v odvetví maloobchodu. Zaujímavosťou je 10. priečka, na ktorej sa ocitol Netflix. Úplne prvé miesto obsadil Martinus, do prvej desiatky sa prepracovala aj spoločnosť Zásielkovňa, Shell či Lidl. Výsledky prieskumu si môžete pozrieť na tejto adrese.
šak to bolo samozrejmé……..