Huawei AppGallery ako tretí najväčší obchod s aplikáciami a hrami prešiel omladzovacou kúrou, informuje XDA. Vývojári osviežili jeho používateľské rozhranie, ktoré je teraz zamerané na takzvané interaktívne objavovanie.
AppGallery v novom šate ponúka používateľom nové a relevantné aplikácie a hry vo väčšom a odvážnejšom dizajne. Novinkou je kategória s odporúčaným obsahom, v ktorej sa nachádzajú aplikácie a hry ručne vybrané redaktormi obchodu AppGallery.
Aplikácie a hry sú prezentované formou kariet a poskytujú priamy prístup k ich stiahnutiu bez toho, aby musel používateľ prejsť na samostatnú stránku venovanú konkrétnej aplikácii alebo hre.
Karty okrem aplikácií a hier zobrazujú články, odborné návody a recenzie. V novom rozhraní sa, samozrejme, našlo miesto aj pre položky, ktoré sú medzi používateľmi stále obľúbené.
V rámci kategórie „Akcie“ tak aktívni používatelia môžu aj naďalej získavať rôzne bonusy, ktoré výrobca ponúka v rámci rozličných propagačných akcií. Druhou obľúbenou položkou sú „Darčeky“.
V nej používatelia nájdu ponuku aplikácií a hier, ktoré sú nejakým spôsobom zvýhodnené. Výmenou za stiahnutie môže vývojár bezplatne sprístupniť rôzne položky v hrách a aplikáciách, poprípade používateľom poskytne prémiové služby po určitú dobu zadarmo.
New redesigned Appgallery….is kinda like Apps store wannabe, it’s good looking but still🤔 pic.twitter.com/nTp2FFwzR5
— Teme (特米)😷 (@RODENT950) January 15, 2021
Zmeny v rozhraní obchodu AppGallery majú používateľom uľahčiť hľadanie požadovaných položiek a ponúkať im lokalizovaný obsah „šitý na mieru“. Pozorné oko si všimne, že nový AppGallery našiel inšpiráciu v konkurenčnom App Store od Apple.
Huawei môže byť so svojím obchodom spokojný. Stále je v úvodzovkách „len“ tretím najväčším obchodom s aplikáciami. Jeho používateľská základňa ale za posledný rok vzrástla. AppGallery už registruje 530 miliónov aktívnych používateľov mesačne.
Vynovený Huawei AppGallery je k dispozícii vo vybraných krajinách v Európe. U nás nová verzia obchodu ešte dostupná nie, respektíve sa nám ju zobraziť nepodarilo. Ako ale obchod vyzerá, si môžete pozrieť vo videu vyššie, ktoré na Twitteri zverejnil @RODENT950.