Aktuálna situácia ovplyvňuje všetky odvetvia. Zamestnanci žiadnej spoločnosti nie sú imúnni voči šíriacemu sa koronavírusu, preto sú nútené za pochodu robiť zmeny. Najviac to ľudia cítia pri spoločnostiach poskytujúcich služby, medzi ktoré patrí aj Slovenská pošta.
Tá podľa najnovších informácií zaznamenáva nárast počtu zamestnancov, ktorí sú pozitívne testovaní na COVID-19 alebo ktorí musia zostať v izolácii. „Táto skutočnosť ovplyvňuje prevádzku pôšt a logistiku Slovenskej pošty, čo sa môže prejaviť v obmedzeniach otváracích hodín pre verejnosť ako aj pri lehotách doručovania zásielok,“ upozorňuje.
Slovenská pošta v tlačovej správe prosí občanov – klientov – o pochopenie a trpezlivosť a zároveň ich uisťuje, že využíva všetky alternatívy a robí všetko preto, aby výpadok pracovníkov nahradila a zabezpečila čo najplynulejší priebeh prevádzky.
Čo môže byť obmedzené
Slovenská pošta medzi obmedzeniami spomína predĺženie doručovacej lehoty zásielok, ako aj Zákaznícke centrum (infolinka 0850 122 413). Obmedzenie fungovania infolinky znamená, že sa na poštu dovoláte len v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod.
Slovenská pošta opäť upozorňuje na nutnosť dodržiavať hygienické opatrenia pri návštevách pošty: klienti musia mať dokonale zakrytý nos aj ústa a pred vstupom do priestorov pošty sú povinní dezinfikovať si ruky. Slovenská pošta žiada o pochopenie nutnosti hygienicko-dezinfekčných prestávok počas dňa. Pošta tiež upozorňuje, že niektoré pravidlá sa môžu regionálne líšiť v závislosti od rozhodnutí ÚVZ alebo RÚVZ (napr. prípustná kapacita klientov v priestoroch pôšt).
Slovenská pošta odporúča klientom pred návštevou pošty preveriť si aktuálne platné otváracie hodiny pôšt ako platné hygienické pravidlá na webovej stránke www.posta.sk.
No hej…toto poštárom nezávidím…
No najlepsie ze clovek si to obmedzenie sluzieb nevsimne, lebo slovenska posta je obmedzena uz dlhodobo.