Aj spoločnosť OnePlus má v ponuke plne bezdrôtové slúchadlá, ktoré sa pýšia odolnosťou IPX4, rýchlym nabíjaním alebo dynamickými meničmi s priemerom 13,4 milimetra. Slúchadlá OnePlus Buds boli predstavené v auguste tohto roka, predávajú sa za 89 eur.
OnePlus Buds robia niektorým zákazníkom problémy, ako upozorňuje AndroidPolice. Na oficiálnom produktovom fóre výrobcu pribúdajú sťažnosti, podľa ktorých slúchadlá zlyhávajú. Kritika smeruje hlavne k ľavému z dvojice slúchadiel.
Podľa zákazníkov prestalo ľavé slúchadlo hrať po pár dňoch alebo týždňoch používania. Slúchadlo ale nie je „mŕtve“, keďže stále reaguje na dotykovú interakciu.
Niektorým používateľom sa podarilo funkčnosť slúchadla obnoviť vypnutím a zapnutím pripojenia Bluetooth, poprípade resetovaním celých slúchadiel. Väčšina ale také šťastie nemala, ako vyplýva z príspevkov vo fóre OnePlus (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7).
Podľa jedného zo zákazníkov OnePlus vymieňa v rámci záruky chybné slúchadlá za nové. Zákazníkovi, ktorý takúto výmenu absolvoval, však prestalo hrať ľavé slúchadlo po istom čase znovu.
Podľa jeho skúseností s technickou podporou to vyzerá, že ide o hardvérový, nie softvérový problém. To znamená, že ho nedokáže vyriešiť aktualizácia. Jediným riešením je tak výmena za nové slúchadlá, poprípade vrátenie peňazí.
Server AndroidPolice požiadal spoločnosť OnePlus o stanovisko, tá sa ale zatiaľ ku komplikáciám nevyjadrila.
Pripomenieme, že v septembri sa zákazníci sťažovali aj na OnePlus Nord. Smartfón sa neočakávane reštartoval s čím bola spojená strata údajov. Výrobca vtedy zákazníkom prisľúbil opravu, išlo však o softvérový problém.