Mobilný operátor 4ka sa rozhodol reagovať na návrh Ministerstvá práce, sociálnych vecí a rodiny, aby pomohol byť klientom zariadení sociálnych služieb a centier pre deti a rodiny v kontakte s blízkymi aspoň na diaľku.
Neustály nárast prípadov nákazy Covid-19, prísne opatrenia a zároveň obava o životy tých najzraniteľnejších budú na konci tohto roka znamenať, že mnoho seniorov zostane bez kontaktu s rodinami, píše operátor v správe pre médiá.
„Ministerstvu sme bez váhania venovali 900 SIM kariet s aktivovanými paušálmi SLOBODA ∞+, ktoré môžu seniori a ďalší klienti sociálnych zariadení využívať počas sviatkov.,“ uviedol vedúci produktového oddelenia mobilného operátora 4ka, Marek Jánošík.
Každá služba by mala byť zdieľaná medzi viacerými klientmi zariadení. Vzhľadom na to, že nejde len o seniorov, navyše aj tí už dnes často vedia pracovať s modernými technológiami, 4ka okrem neobmedzených volaní a SMS pridala aj dáta.
„Želáme všetkým našim klientom predovšetkým zdravé Vianoce, čo možno znamená, že nie každého z rodiny či priateľov uvidíme tento rok naživo. 4ka tu bude s vami počas celých sviatkov, aby vám zabezpečila čo najlepšie spojenie, či už pošlete vinš cez SMS, zavoláte priateľom, alebo si urobíte rodinné stretnutie on-line. Spolu to zvládneme,“ zakončil výkonný riaditeľ 4ky, Juraj Ondriš.
Nekonečné dáta, SMS a hovory zadarmo budú môcť klienti všetkých zariadení sociálnych služieb a neštátnych centier pre deti a rodiny využívať do konca januára 2021. Klienti štátnych centier pre deti a rodiny môžu bezplatne používať pevnú linku, a to až do skončenia koronakrízy.