Spoločnosť Slovak Telekom zverejnila svoje výsledky. Z nich vyplýva, že stratila približne 20 000 zákazníkov, primárne tých, ktorí využívajú predplatené karty. Naopak, pribudli im zmluvní zákazníci.
Tlačovú správu operátora si môžete prečítať nižšie.
Zákaznícka skúsenosť je prioritou v každom čase
Prvotriednu zákaznícku skúsenosť doručuje Telekom tento rok nielen cez poskytovanie kvalitných služieb, ale aj viaceré formy pomoci.
Na jar ponúkol Slovak Telekom tri mesiace Nekonečných dát a na pevných sieťach prebehlo aj dočasné zrýchlenie pripojení na optike i metalike všade tam, kde to bolo možné. Medzi ďalšie benefity patrili voľné TV kanály a filmy vo videopožičovni, extra kredit či bezplatné volania na zdravotnícke linky.
Na jeseň sa zameral Telekom na pomoc viacerým ministerstvám: pre obranu a zdravotníctvo zriadil viaceré bezplatné linky a ministerstvu školstva poskytol benefity neobmedzených volaní a dát pre učiteľov. Zároveň funguje Online tlmočník opäť v predĺžených prevádzkových hodinách. Zákazník si môže opäť vybrať aj extra kredit či benefit HBO Go na mesiac zadarmo.
Vyššiu zákaznícku skúsenosť Telekom ponúka aj v nových paušáloch pre rezidenčných zákazníkov i firmy. Každý segment má samostatné portfólio a má odstupňované paušály podľa rozličných potrieb, pričom pribudli aj úplne nekonečné paušály pre dátovo náročných klientov. Paušály možno manažovať aj v Telekom aplikácii a biznis paušály obsahujú novinku v podobe osobného agenta T-Master s prémiovou starostlivosťou pre všetky segmenty.
V auguste pribudla pre biznis zákazníkov aj nová ponuka programov pevného internetu s väčším množstvo programov a aj osobným agentom T-Master.
V septembri Telekom odštartoval predaj novej karty Predplatenka, ktorá tiež ponúka veľa výhod, väčší výber dátových balíkov a ich správu cez aplikáciu.
ENTER: Nová platforma spoločenskej zodpovednosti
Koncom septembra odštartoval s partnermi vzdelávací program ENTER, ktorý umožní školám využívať najnovšie inovácie vo vyučovaní informatiky. V prvej fáze poskytne Telekom materiálnu pomoc cez grantový program pre základné a stredné školy: 250 tisíc € na zabezpečenie nových vyučovacích pomôcok micro.bit. Zároveň Telekom nasadil aj digitálnu knižnicu enter.study, ktorá zabezpečí praktické návody, aj učebné materiály pre žiakov i rodičov. Učiteľom navyše umožní získať potrebné zručnosti a skúsenosti.
Špičkové siete a nový míľnik pokrytia optikou
Aj počas náročnej situácie napĺňa Slovak Telekom ambiciózny cieľ pokrývať Slovensko rýchlejšími pevnými sieťami. Optická sieť Telekomu dosahuje už pokrytie 741 tisíc domácností. Za necelé dva roky pokryl Slovak Telekom takmer 200 tisíc domácností a pokrytie dynamicky rastie aj počas koronakrízy.
Zároveň stúplo aj pokrytie VDSL technológie, a to na 692 tisíc domácností.
Pokrytie 4G sieťou dosiahlo k 30.9.2020 94,7% populácie Slovenska, pričom Slovak Telekom opäť pridal nové lokality s nadstavbou 4G+, a to mestá Bánovce nad Bebravou, Dolný Kubín a Handlová. Celkovo je už 4G+ sieť k dispozícii v 87 lokalitách po celom Slovensku.
Hlas cez 4G sieť, resp. technológia VoLTE je pre Telekom rovnako dôležitou prioritou pri tvorbe ponuky telefónov a zabezpečuje pre zákazníkov najvyššiu kvalitu hlasu. V priebehu deviatich mesiacov pribudla podpora pre viac ako 40 modelov a aktuálne už Telekom podporuje 155 modelov od 13 výrobcov.
Špičkové siete Telekomu zvládli vyšší nápor zákazníkov a ich vyššie dátové nároky počas celého obdobia. Vďaka benefitu Nekonečných dát dosiahol Telekom historicky rekordnú prevádzku 8588 TB v apríli 2020, pričom už 95 percent prevádzky prebehlo v 4G sieti. Dátová prevádzka je však celkovo vyššia v tomto roku aj bez zohľadnenia špeciálnych akcií.
Prevádzkové ukazovatele
Pevná sieť
Počet TV zákazníkov už dosiahol 644 tisíc, nový rekord v Skupine. O štyri percentá stúpol počet širokopásmových prístupov, už na 730 tisíc.
V tisícoch (vrátane DIGI) | Q1-Q3 2020 | Q1-Q3 2019 | Medziročný nárast/pokles |
Pevné linky | 862 | 855 | 0,9% |
Širokopásmové prístupy | 730 | 701 | 4,1% |
Zákazníci digitálnej TV | 644 | 627 | 2,7% |
Mobilná sieť
K 30.9.2020 využívalo služby mobilnej siete Telekom 2 412 tisíc zákazníkov. Medziročný rast si pripísal najmä segment mesačných paušálov s rastom o 1,7 percent.
v tisícoch | Q1-Q3 2020 | Q1-Q3 2019 | Medziročný nárast/pokles |
Celkový počet | 2 412 | 2 432 | -0,8% |
– z toho počet zmluvných zákazníkov | 1 418 | 1 395 | 1,7% |
– z toho počet zákazníkov predplatených kariet | 481 | 568 | -15,4% |
– z toho počet M2M SIM kariet | 513 | 469 | 9,4% |
Poznámka: Údaj 2 412 tisíc zákazníkov zohľadňuje počet klientov, ktorí vykázali aktivitu v priebehu posledných 12 mesiacov. Celkový počet aktívnych zákazníkov, ktorí využili služby Telekomu za posledné tri mesiace, dosiahol 2 307 tisíc zákazníkov.
Biznis výsledky
Počas prvých deviatich mesiacov 2020 dosiahla Skupina Slovak Telekom konsolidované výnosy na úrovni 562,2 milióna eur, pričom tretí kvartál bol stabilnejší oproti prvým dvom aj v celkovom predaji služieb či hardvéru.
V miliónoch EUR | Q1-Q3 2020 | Q1-Q3 2019 | Medziročný nárast/pokles |
Výnosy | 562,2 | 574,1 | -2,1% |
EBITDA (upravený) | 247,8 | 248,7 | -0,4% |
Este keby tak konecne priniesli esim….
Nech si ju strčia doprdele !!!!!! NIKDY VIAC TELEKOM v mobile !!!!!!!!!
Len o 20k zákazníkov prišli ??? To je divné, som myslel že aspoň o 100k…
Šak len v našej rodine za posledných asi 15 mesiacov sme 4ri čísla odtiaľ preniesli :))) moja teta s ujom zase 2 z orange… :)))
A mňa oklamali tiež. Tie ich telefonické ponuky stoja za to. Dokončí mi zmluva a hajde naspäť tam kde som bol predtým. Ak vám budú telefonicky niečo ponúkať a necháte sa presvedčiť tak si radšej hovor nahrajte pre istotu.
https://www.radost.digital/
BEZ PROBLÉMU…..
https://www.radost.digital/